Da capo?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 17:16

Nu hvor menneskeheden lakker mod enden!
Og i skal til at igang med den evige tortur i det
Kvante Mekanikske Mareridt!

Saa sidder jeg og indser hvor stort et spild af tid det har
vaeret, at holde jer aber i live igennem millioner
af aar!!

For torteret til at hjaelpe alle dem jeg gerne ville!
Og bundet paa haender og foedder, fordi at ellers ville
Evolution og Teknologi ikke have faaet en chance!

Ellers ville i allesammen rende rundt uden toej paa,
der ville ikke vaere nogen huse!

Og alting ville vaere mere roevsygt end det er nu!!

Egentlig er det syndt for jer, men jeg maa ikke haevne
mig paa de rigtige!

Og ingen er egentlig de rigtige, naar straffen er evig tortur!
Bortset fra mig selv!
Den Umenneskelige Peter!
Fordi jeg er villig til at goere det ved jer!

Medmindre selvfolgelig jeg haevner mig
Paa de rigtige!
Saa er jeg ikke selv den rigtige at haevne mig paa!

Hare Krishna
Og de Muslimske "hunde" undgaaer det kvante mekaniske
Mareridt, undtagen deres moegkaellinger!!!

Der er faktisk ingen kvinder der undgaar Helvede!

Naar, og saa har jeg saa proevet det!
Alt det daarlige uden noget af det gode!

I ved selv hvordan det virker:

Er det grimt for mig, saa er det grimt for jer!

Kvinder er der saa et billede af paa Voyager!
Og det er ikke den hoejeste, og hun har kun to arme,
det har maend selvfolgelig ogsaa kun!

Selvom armenes mulige position er angivet,
ved at angive flere!

Desuden er det hende der baere rundt paa fostre/babyer
i ni maaneder, inden de bliver foedt!!!!

Egentlig skammer jeg mig over jer, og saa syntes jeg
i lugter grimt(jeg var saa programmeret til at goere det)

Og det er saa saadan man vinder et
no win scenario

(det som er programmeret ind i mit hoved,
og er egentlig grunden til Helvedes eksistens!)

Naa men der har vaeret en farvet praesident med arabisk
Navn i USA og Helvede er ikke frosset til!

Og nej jeg har aldrig boet i Nord Amerika,
Og kommer heller aldrig til det!

Og jeg kommer aldrig til at se Grand Canyon
paa andet end fjernsyn!
Men det er kun naar det er slukket, det andet
Er mere det der bliver kaldt et eyesore,
En stor revne i Jorden!

Men nu har der saa ogsaa vaeret rod med mit
Selvbillede og visuelle her paa det sidste!!

Alle religioese mirakler er Kvante Mekanik!!

--
Sane
Peter