Motorsavsmasakre truer politiet med
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 13:29

Motorsavsmasakre truer politiet med
Men de truer med så meget
Fra fortovet kan de ødelægge og stjæle de flotteste kunstværker der er
højt over plankeværket med præciserede som planen
Men så kommer de også til at fjerne hvad er højt nok over fortovet
I Shakespeare skuespil "Købmanden i Venedig" indgås væddemål om at
vinderen skal eje et pund af taberens muskelmasse = kød. men det kan
ikke lade sig gøre at fjerne kød uden at fjerne blod så intet skete
Rationel fjernelse er at skubbe ind til mig - fint så får jeg stærke
mænds hjælp til at gøre det lovligt.
Men de må ikke betræde min have, der er privat ejendom
Hvis de saver i skel, bliver det nemt at opsætte valgpropaganda
Ingen har stødt hatten mod de papirstrimler og elektrikerplastikrør,
der hænger ned i ulovlig højde
Nogle har gået en bue uden om hæk og andet der ragede ud og har fået
forlænget vandreturen gennem gaden med ½ %.
Hvad vil de gøre hvis de ikke tilbyder fornuftigt kompromis, når jeg
"tvinger kommunen til hærværk"
På Stefansgade har pizzeri reklame hængende ned i brysthøjde så alle
må bukke sig.På strøget står blomsterkummer og salespromotion i vejen
for fodgængere så det er målrettet personmobning og anti-DF hvis
politi tvinger Vej&park til at ødelægge kunst der overgår den lille
havfrue efter de flestes mening

Turistbussser stopper her, helt som på Christiania der gir danskere
renome som frigjorte
SF borgmesteren kovender altså fordi jeg er ejer og ikke tyv.