Hæld-sug-blefornyelse
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 08:59

Hæld-sug.blefornyelse
Blebrugeres forbandelse er tomgang med dødvægt
Hele det påtapede kyskhedsbælte er tungt og stift og bliver værre når
½ liter urin eller mere vejer til
Blesnip er fin fornyelse for han-sjatpissere der i skridtet fx på
benklæder på-taper et lille kræmmerhus med sugende materiale i den
kropsnære side og lader penis hænge ned i det. Matas og apoteker
sælger deusynligt bårne ophæng nok især til stillesiddende
pensionister, men 1. De er dyre 2. Rutinen forstyrres når de
pludselig er brugt op 3, de forskubber sig
Eftersom jeg aldrig har ku udholde normal ble i timevis, er min
kop-løsning suppleret med en mini-kopløsning hvor en plastkapsel der
kan rumme 3 snapseglas urin, placeres under penis undeerstøttet af
sofasædet og på siden øverst nær åbningen er påtapet en strimmel
sugende karklud )1x20 cm) og når jeg fornemmer en tår presser sig på
og den er ikke så stor at kop eller det større marmeladeglas behøves,
så indstikkes i skridtet dette hæld-sug arrangement, der tisses
hovedparten i kapsel (minikop) og der masseres oveni den tår lidt urin
der står i urinrøret. Og penis efterlades hvilende op ad den sugende
strimmel karklud til at tage det afsluttende "udflåd" for ny at bruge
det af Martin Larsen fejlagtigt brugte ord om den afsluttende
udsivning der kan være minutlang
Alle kan forbedre sådan teknologi og mange gør det i det skjulte men
gode selvhjælps ideer dør ud pga manglende snak pga tabu
Der er brug for debat og ny selvhjælpsideer. Tunge klodsede bækkener
og kolber dominerer behandlermiljø der kan lide hjælpeløshed
Der er god nytænkning i også min uriner-hæld-hæld løsning med at tisse
i kop hvor du er og samle i plastdunk og hælde den i toilet når den er
fuld