Kun gps-bilovervågning kan befris for svin~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-11 17:01

Kun gps-bilovervågning kan befris for svindel
Svindel med fartmålere i lastbiler, overskrifter Politiken i dag
At radar og stærekasser let snydes er velkendt, og kameraovervågning
kan folk snyde med falske nummrplader eller ved at undgå de
kameraovervågede steder

Det eneste fornuftige er at placere radiosender i hver bil og
kombinere med gps

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-01-11 20:25

Bo Warming wrote:
> Det eneste fornuftige er at placere radiosender i hver bil og
> kombinere med gps

Altså her en radiosender der på ingen måde kan fjernes? :)

Hvem synes du skal betale for at montere og kontrollere alle disse
sendere?

// Hans

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-01-11 20:58

On 01/26/2011 08:25 PM, Hans Joergensen wrote:

> Altså her en radiosender der på ingen måde kan fjernes? :)
>
> Hvem synes du skal betale for at montere og kontrollere alle disse
> sendere?

Desværre er det umuligt at råbe BW op, når han har fået en "genial" ide.
Jeg tror heller ikke på at biler der styres af automatik bliver til
noget - Det kommer ikke til at fungere, hvis noget uventet sker.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-11 00:18

On Wed, 26 Jan 2011 20:57:55 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Desværre er det umuligt at råbe BW op, når han har fået en "genial" ide.
>Jeg tror heller ikke på at biler der styres af automatik bliver til
>noget - Det kommer ikke til at fungere, hvis noget uventet sker.

Da dine maskinstormerforfædre så tegning af tivoliradiobiler spåede de
lige så bekymret "DEt kommer aldrig til at virke"

JEg har ikke fået ideen det har tyskere , vistnok AUDI og ingen
bestrider at det er fremtidens bilovervågning

Du har ret i at Audis system med metalskinner i vejene blir dyrt og
udskudt mange gange
Martin frygter radiodøde rum men det gør intet at politikomputeren er
uvidende om bilens præcise hastighed i en tunnel når den ved alt før
og efter indkørsel i tunnel
Måske gps ikke er nøjagtig nok til domfældelse men intuitivt politi
ser ikke på dom kun.
GPS med tætte mobilsendemaster istf satelit blir præcisere

Fobi imod øjet i det høje, bigbrother watches you vil nok forsinke i
mange årtier

Audi kan tjene mere på automatik så du kan tage en lur ved rattet på
motorvejde, men dette projekt og det jeg foreslår vil måske komme
samtidig - problemet er rødskrigere med regisreringsfobi'Og ISlam vil
ikke have deres terror stoppet

På et sekund afgør Moskva-politikomputer hvem der har kørt til
lufthavnen dagene før terror og om deres bil ofte bseøger de og de
relevante terrormistænke

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-01-11 00:31

On 01/27/2011 12:17 AM, Bo Warming wrote:

> Da dine maskinstormerforfædre så tegning af tivoliradiobiler spåede de
> lige så bekymret "DEt kommer aldrig til at virke"

Disse biler er jo netop beregnet til sammenstød - tsk tsk

> JEg har ikke fået ideen det har tyskere , vistnok AUDI og ingen
> bestrider at det er fremtidens bilovervågning
>
> Du har ret i at Audis system med metalskinner i vejene blir dyrt og
> udskudt mange gange

Du har overfladisk set ret i at din fikse ide lyder som om du har
overvundet din teknologi-fobi, men men men, det er ikke gennemtænkt, som
du så ofte har fået at vist.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-11 02:27

On Thu, 27 Jan 2011 00:30:52 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Fjerner du fadiosenderen går det en alarm på politistationen, og de
ved hvor din bil var da du saboterede, så det gør ingen

>Disse biler er jo netop beregnet til sammenstød - tsk tsk

DEn geniale tyske ide, som jeg er begejstret for, vil advare politi
hvis terror, optræk til farlig kørsel, osv
DEn har samme logik som elektroniske fodlænke ved hjemmefængsling, og
når det nu har virket i årtier i talrige lande, hvorfor sku det ikke
virke med biler?

>Du har overfladisk set ret i at din fikse ide lyder som om du har
>overvundet din teknologi-fobi, men men men, det er ikke gennemtænkt, som
>du så ofte har fået at vist.

Du bruger ordet "fobi" ukorrekt, for det ord er om OCD-psykiatri, og
ingen af os har fobi hvis ikke lægeligt diagnosticeret og fobi kan
aldrig fremgå af verbal debat.

Når du påstår at have sendt link, kan du aldrig gen-sende

Vis forståelse vedr din modsigelses logik, ved at du forklarer i
egne ord -

FAktisk har Danmark planer om alene at indføre systemet jeg skitserer
i 2016, men jeg tvivler på at det sker før mange lande er
finansierende

Når nu din modsigelse om radiodøde rum er modbevist, hvad kan du
ellers foresille dig af argumnter mod projektets realisme?

Giv et par stikord

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-01-11 12:43

On 01/27/2011 02:27 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Du bruger ordet "fobi" ukorrekt, for det ord er om OCD-psykiatri, og
> ingen af os har fobi hvis ikke lægeligt diagnosticeret og fobi kan

Fobi er intens irrationel frygt for visse ting - eg robotstøvsugere.
Eller at klikke på de link der forklarer et spørgmål.

> [...]
>
> Når nu din modsigelse om radiodøde rum er modbevist, hvad kan du
> ellers foresille dig af argumnter mod projektets realisme?

Vi er enige om at tilfældig skat er ond??
Dit system kan måske virke på meget pligtopfyldende borgere som har
masochistisk nydelse ved at blive flået af Skat.
Men de onde vil le.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-11 23:04

On Thu, 27 Jan 2011 12:43:13 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Dit system kan måske virke på meget pligtopfyldende borgere som har
>masochistisk nydelse ved at blive flået af Skat.

At opdele i onde og gode er sindsyge. Jeg bad tryglende om stikord og
fik volapyk

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-01-11 23:32

On 01/27/2011 11:03 PM, Bo Warming wrote:

> At opdele i onde og gode er sindsyge. Jeg bad tryglende om stikord og
> fik volapyk

Ergo er din ide unyttig

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 06:51

On Thu, 27 Jan 2011 23:31:33 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Det er _rationelt_ at frygte kommunaltvang når robotter skal have fri
passage gennem pensionistens rod

Alle dine links er klikket på og åbnet og Tourette links er ikke de
eneste der er totalt uden meningsfuldt indhold og når jeg har
begrundet hvorfor emnet ikke berøres af dine links, har du flygtet
hver gang.Brug copypaste og egne ord -tankelæsning er umulig

Du må hade pensionister når du vil tvinge dem til at underkaste sig
robotbrugsanvisningernes sindrige tyrrani - som skrankepaver vil
ansætte skadelige kontrollanter til at styre
Tal med de der løftes pr løftemaskine om det helvede som overflødig
teknik giver, forbud mod egne møbler på plejehjemmet osv osv

Joda, men Hvorfor bringer du en sådan irrelevant fantasi ind i
debatten?
Eneste udgift ved gps-overvågning er nogle små engangsudgifter - du
ved hvor smadderbillig findevej-gps er både mht grej og
vedligeholdelse

Muslimerne? Hvilke onde?
Er det ondt at gøre terroristerne billøse dvs arbejdsløse`?`

>Ergo er din ide unyttig

Tyskernes ide, som jeg roser, vil give retfærdig men ikke nødvendigvis
øget beskatning af biler og den vil afsløre terroristers og andre
lovbryderes færden, incl hastighedssyndere, og fattigrøve vil blive
tvunget til at køre i billig-tid altså udenfor myldretid dvs dyre
vejforbedringer kan droppes

Altså nytte +nytte + nytte

Al anden overvågning kan der svindles med, men tovejs-meddeling
sender-politi vil afsløre hvis sender er savet af bilen og hvor det
er sket
Elektronik er billig og mobilsendemaster står tæt så det meget billige
projekt kan få sikkerhed udbygget med sender i bilnøgle og dennes
registrering af personens hjerterytme eller anden udstråling

Vedr alt om DNA er vi magtesløse men vedr elektronik er det kun
fantasien der sætter grænser
Pligtfølelse er unødvendig og skattestigning fra bilejere er kun noget
man spår hvis man er maskinstormer
Ikke et argument mod realismen i tyskerprojektet har nogen kunne give
og Martin undlader at forsøge - via femords-volapyksvar som
ovenstående - kan du?

Forestil dig skurk vil save sender af motorblokken. Men fjernest fra
den på karosseriet er påsvejset kontroldims og dens kredsløb til
sender skal være uændret mht ledning og afstande og udstråling fra
chips
Du kan ikke save uden at alarm straks går hos politiet - chips kan
ikke narres og alle bilproducenter er pr chips i karosserier hindret
i at producere een eneste bil der ikke er overvåget

De onde vil vide at politiet ved hvor bilen er - kan de bytte biler
men ved kontrolsteder afsløres pr automatik hvem kører hvilken bil -
- og køremønster er næsten så personligt som gangart og fingeraftryk

Hvilke ti af de tyve sansynlige kontrolsystemer der er prioriteret kan
ingen terrorist gætte
Det er en nationalisering af bilparken men med åbne kort og uden gener
for de gode

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-01-11 10:27

On 01/28/2011 06:51 AM, Bo Warming wrote:
> On Thu, 27 Jan 2011 23:31:33 +0100, Martin Larsen

> Det er _rationelt_ at frygte kommunaltvang når robotter skal have fri
> passage gennem pensionistens rod

Humant rengøringspersonale vil klage over rod før robot.

> [...]
> begrundet hvorfor emnet ikke berøres af dine links, har du flygtet
> hver gang.Brug copypaste og egne ord -tankelæsning er umulig

Tourette-sagen har jeg på min liste over lukkede sager.

> Du må hade pensionister når du vil tvinge dem til at underkaste sig
> robotbrugsanvisningernes sindrige tyrrani - som skrankepaver vil
> ansætte skadelige kontrollanter til at styre

Den kører af sig selv når den er sluppet ind. Gamlingen behøver ikke at
tænke.

> Tal med de der løftes pr løftemaskine om det helvede som overflødig
> teknik giver, forbud mod egne møbler på plejehjemmet osv osv

Mennesker må ikke udføre tunge løft...

> Joda, men Hvorfor bringer du en sådan irrelevant fantasi ind i
> debatten?

Fordi du vil hive mere skat ud af bilisterne med GPS

> [...]
> vedligeholdelse

> Muslimerne? Hvilke onde?
> Er det ondt at gøre terroristerne billøse dvs arbejdsløse`?`

Det er jo det du ikke fatter. Man gør biler tyverisikre og alligevel
forsvinder luksusbiler til Østeuropa.

> [...]
> lovbryderes færden, incl hastighedssyndere, og fattigrøve vil blive
> tvunget til at køre i billig-tid altså udenfor myldretid dvs dyre

Nej nej nej. Du kan løse trængselsproblemet nemmere ved at forbyde
bilkørsel. Eller gøre som kineserne - bygge motorveje under jorden.

> Ikke et argument mod realismen i tyskerprojektet har nogen kunne give
> og Martin undlader at forsøge - via femords-volapyksvar som
> ovenstående - kan du?

Man kan ikke argumentere rationelt mod fantasiprojekt

> [...]
> ikke narres og alle bilproducenter er pr chips i karosserier hindret
> i at producere een eneste bil der ikke er overvåget

Du kan stadig køre bil uden dit Uladsiggørlige Tænkte System, UTS. Og
terrorristerne vil køre uden UTS og grine af BW.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 12:15

>Den kører af sig selv når den er sluppet ind. Gamlingen behøver ikke at
>tænke.

Min toiletløsning betyder at gamlinge ikke skal forlade seng ellr sofa
for at tisse
Men du vil presse dem til skatteyderbetalt robottoilet så de er
tvunget til at lade hver toilettur vare dobbelt tid

>Mennesker må ikke udføre tunge løft...

Du er altså tilhænger af vor formynderiske, røde og upopulære
arbejdsmiljølov

>Fordi du vil hive mere skat ud af bilisterne med GPS

Roadpricing er ikke ekstraskat men alternativ til indkomstskat i nogle
af de lande der har indført det, siges det og du er god til at google
og kanmåske bekræfte

>Det er jo det du ikke fatter. Man gør biler tyverisikre og alligevel
>forsvinder luksusbiler til Østeuropa.

Også biltyverier blir fortid hvis det tyske realistiske projekt
overvåger alle biler

Når polakken kører din bil ud af din garage går der i samme sekund en
alarm på politistationen
Enorme besparelser er på den flade hånd

>Man kan ikke argumentere rationelt mod fantasiprojekt

Så det danske folketing har aldrig haft en rationel argumenteren om et
lovforslag?

Læs Grundtvigs taler da han fik forsinket al socialhjælp i årtier så
Estrup ku 0lave Bismarckske mirakler for de svage - ti år senere

Andelsbevægelsen er betingelse for megen dansk rigdom og skabtes ved
rationel argumenteren i forsamlingshusene. Tænk før du skriver så
extremistisk - ellers får vi ikke omvendt nogle til at stemme DF

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-01-11 12:41

On 01/28/2011 12:14 PM, Bo Warming wrote:

> Så det danske folketing har aldrig haft en rationel argumenteren om et
> lovforslag?

Dine fantasiprojekter er: eventyr <-> uden hold i Einsteins eller andre
naturlove

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 15:08

On Fri, 28 Jan 2011 12:40:57 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Jeg sir som Sohn til Hjorth - SVAR JA ELLER NEJ

>Dine fantasiprojekter er: eventyr <-> uden hold i Einsteins eller andre
>naturlove

Einsteins naturlove gav eventyrlig Nobelpris men påvirkede aldrig
videnskabens eller teknologiens udvikling,

GPS overvågning svarer helt til elektronisk fodlænke der fungerer i
snart alle lande og uden svindel eller andre ulemper
Hvorfor sku det analoge system til biler ikke være ligeså driftsikkert

Vore ledere vil ikke skore popularitet på det før terror blir hverdag
Det er jo tysk grundighed og billigt og at sætte mandens bedste ven,
bilen, i hjemmefængsel hos staten, vil ikke gavne bilsalget så
bilfabrikkerne frabeder sig gps-overvågning-systemet
Registrerings-fobi oppisker medierne daglig for de vl ikke gøre de
offentlige ansatte arbejdsløse pr overlegen teknik
Det er tyske AUDI-topfolk og ikke mig der har udvist den prisværdige
eventyrlige brainstormings-fantasi, som maskinstormere holder tilbage

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-01-11 16:02

On 01/28/2011 03:07 PM, Bo Warming wrote:

> Jeg sir som Sohn til Hjorth - SVAR JA ELLER NEJ

> Einsteins naturlove gav eventyrlig Nobelpris men påvirkede aldrig
> videnskabens eller teknologiens udvikling,

Vrøvl - drop dit jødefysikhad

> GPS overvågning svarer helt til elektronisk fodlænke der fungerer i

Ville det ikke være bedst om du som ikke bilist dæmpede dig ned!
Hvad ville du sige hvis jeg forlangte tv-overvågning af alle
mellortsrullere?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-11 08:50

On Fri, 28 Jan 2011 16:02:17 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
Jeg kender kun dig som måske ikke kan det

>Vrøvl - drop dit jødefysikhad

Mine forbehold vedr Einstein har jeg præcis magen til vedr Newton, ved
du - så ingen jødehad hos mig - det er dig der er bioracist og hadende
fanatiker vedr fx negre
Tolerance er upåklagelig hos mig, bold ej mand

>Ville det ikke være bedst om du som ikke bilist dæmpede dig ned!
>Hvad ville du sige hvis jeg forlangte tv-overvågning af alle
>mellortsrullere?

Sætter nogen kameraer op ved mit værksted her , så OK
"MAN SKAL STÅ VED SANDHEDEN" lød begrundelse fra Glistrup i hans
lovforslag om hjemmefængsling o.a. registrering
/overvågning, der var tyskgrundigrealistiske som gps-bil-projektet og
helt analoge
Jeg har været bilist i DK og i Asien og Afrika i årevis - vedkommer
det terrorbekæmpelse pr gps?

At RULLE mellort - er det noget DU gør? Eller er dine forsøg på
latterliggørelse inspireret af Vidals

Når hjemmefængsling fungerer til fanger er det logik at
gps-overvågning af biler er en forstørrelse og praktisk nemt
- engangsudgift mindre end til dine bro og rumelevator og
robottvang-ideer

Svenskerne har alkoholmåling i biler ejet af spriddømte - knap så
analogt men husk at Aiskylos skrev

Du ser ting, og du siger: "Hvorfor?" Men jeg drømmer ting, som aldrig
fandtes og jeg siger: "Hvorfor ikke?"

Om elektronik men ikke om DNA og kernefysik gælder
KUN FANTASIEN SÆTTER GRÆNSER

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-01-11 12:48

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-11 23:10

On Thu, 27 Jan 2011 12:48:10 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Dit system kan måske virke på meget pligtopfyldende borgere som har
>masochistisk nydelse ved at blive flået af Skat.

Bilovervågning via satelit gir ikke øget skat

Kom med et par stikordd hvis du har saglige argumenter mod den eneste
bilovervågning som der ikke kan svindles imod

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-11 23:33

On 26 Jan 2011 19:25:17 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Altså her en radiosender der på ingen måde kan fjernes? :)
>
>Hvem synes du skal betale for at montere og kontrollere alle disse
>sendere?
En dag når terror i EUhovedstæder er som i Moskva p.t. vil EU
koordinere indførslen af radiosenderne og det vil blive let at fange
terrorister og afskaffe alle trafikovertrædelser og beskatte biler
retfærdigt uden løbende udgifter - kun engangsudgift som let fordeles
på justits- og transport-ministerier mm

Er er tovejsforbindelse så hvis du fjerner senderen fra din bil ved
politistationen det straks og efter få minutter er en politibel ved
dig og konfiskerer din bil og du må gå hjem, så det sker aldrig

En komputers neurele netværk analyserer din slingren og vurderer om du
kun er så fuld som du kan tåle, idet den sammenligner med din
tidligere kørsel før du blæste ballon for politiet

Vi behøver ikke bygge flere veje og broer for med ekstraroadprice i
mylretid vil kun de rige kø over dyre anllægsarbejder i myldretid