Ekrem blev begravet i forgårs
Fra : Peter J

Dato : 25-01-11 13:07

Den unge mand der af ukendte årsager (det må vi ikke få af vide, da man
ikke ønsker at kaste mere skam over familien til den fængselsdømte tyv
og røver Ekrem, men at dømme ud fra de altid troværdige artikler i
Ekstra Bladet og BT, så må det næsten skyldes en kraftig overdosis
kokain) slog sig selv ihjel blev begravet i forgårs uden at en tyrkisk
obduktion blev foretaget. Dette viser, at danskere er et truet folkefærd
i DK og at danskere bør være ekstra meget på vagt når de skal vurdere
muslimske personers udtalelsers lødighed, så de kan forsvare sig imod de
utroværdige horder af muslimske lystløgnere.

Den efterladte families forsøg på at dække over tyven og røverens
stofmisbrug ved at svine politiet til lykkedes altså heller ikke denne
gang. De kunne ganske enkelt ikke finde en tyrkisk patolog som ville
skrive en falsk obduktionsrapport. Den undladte obduktion kan næppe
skyldes mangel på økonomiske midler, da vi jo ved af erfaring, at det
ikke skorter på muslimer som støtter op om alt hvad der kan sætte vantro
danskere i et dårligt lys i den muslimske verden.

Til de der ikke måtte forstå ovenstående, kan det oplyses, at det er
ment som en sarkastisk kommentar til de konspirationsteoretikere her i
gruppen, som har kampsvedt under sølvpapirshatten for at digte historier
som kunne sætte det danske politi i et dårligt lys. Hvis der lystigt må
digtes den ene vej, ja så er det vel også i orden den anden vej eller hvad?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-01-11 13:50

"Peter J" <peterjusenet@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sætte det danske politi i et dårligt lys. Hvis der lystigt må digtes den
> ene vej, ja så er det vel også i orden den anden vej eller hvad?

Ufattelig ondskabsfuld tilsvining af en uskyldig ung mand, der findes ingen
dokumentation for de groteske påstande foroven og jeg og alle andre der har
set billedet af den afdøde unge mand kunne med egne øjne se at han havde
fået ufattelige mængder af tæv. Der er ikke noget at være i tvivl om her.

Fra : Peter J

Dato : 25-01-11 13:56

Den 25-01-2011 13:49, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> fået ufattelige mængder af tæv. Der er ikke noget at være i tvivl om her.

Du fattede som forventet absolut intet af pointen med mit indlæg, men
til gengæld lykkedes det dig lige nøjagtig at underbygge den. Flot klaret.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-01-11 14:13

On Tue, 25 Jan 2011 13:49:30 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "Peter J" <peterjusenet@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ufattelig ondskabsfuld tilsvining af en uskyldig ung mand,

Uskyldig var han fandeme ikke. Han var bundkriminel.

> [...]
> set billedet af den afdøde unge mand kunne med egne øjne se at han havde

Sikke noget ævl. Alle de billeder der har været vist i pressen, viser
absolut INGEN tegn på vold.

> Der er ikke noget at være i tvivl om her.

Det eneste der ikke er den mindste tvivl om, er at du har roterende fis i
kasketten.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-01-11 15:00

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Uskyldig var han fandeme ikke. Han var bundkriminel.

Undskyld men det der gør ondt her er ikke mindst den kendsgerning at det
her er et personangreb på en afdød mand der i sagens natur ikke kan forsvare
sig selv. Tråden her viser hvorfor vi burde ha en stramning af § 266 b i
Danmark.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-01-11 15:07

On Tue, 25 Jan 2011 15:00:14 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Undskyld men det der gør ondt her er ikke mindst den kendsgerning at det
> her er et personangreb på en afdød mand der i sagens natur ikke kan forsvare
> sig selv.

Manden er sgu da gentagne gange dømt for kriminalitet i retten (incl.
røveri) og har haft rige muligheder for at forsvare sig selv.

Hans krininelle væsen er så rigeligt bevist.

>Tråden her viser hvorfor vi burde ha en stramning af § 266 b i
> Danmark.

Mener du da at sandhed skal forbydes.?

Eller måske at det skal være forbudt at dømme kriminelle, hvis de er
muslimer.?

Fra : N_B.DK

Dato : 25-01-11 15:19

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det her er et personangreb på en afdød mand der i sagens natur ikke
> kan forsvare sig selv. Tråden her viser hvorfor vi burde ha en

Hvorfor tror du han sad i fængsel smarte?

--
MVH. N_B_DK

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-01-11 15:34

"N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
>
> Hvorfor tror du han sad i fængsel smarte?
> --
> MVH. N_B_DK

At nogen sad i fængsel er ikke det samme som at du er skyldige i noget,
masser af danskere har siddet i varetægsfængsel og er blevet løsladt pga
retten fandt dem uskyldige.

Fra : Per

Dato : 25-01-11 16:01

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
>
> At nogen sad i fængsel er ikke det samme som at du er skyldige i
> noget, masser af danskere har siddet i varetægsfængsel og er blevet

Varetægtsfængsel og fængslsstraf har INTET med hinanden at gøre.

Varetægt er en midlertidig foranstaltning mhp. videre efterforskning og
sikring af den sigtede inden dom. En slags forlænget anholdelse i
lægmandssprog.

Fængsel = dømt skyldig af en dommer.

/per

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 25-01-11 20:29

Den 25-01-2011 13:49, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> fået ufattelige mængder af tæv. Der er ikke noget at være i tvivl om her.

Det VAR dig der var overbevist om at dødsfaldet kunne "henføres til" /
"begrundes med" racisme i hele Danmark?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-11 21:24

On Tue, 25 Jan 2011 13:07:29 +0100, Peter J <peterjusenet@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>digtes den ene vej, ja så er det vel også i orden den anden vej eller hvad?

Fangen skulle skifte celle og protesterede så vildt at forstærkning
behøvedes

Obduktin i dansk regi fandt t de sår og blå mærker som fangevogtere
gav, ku ingen dø af

Så coke er god teori

Erdogan ANTYDER racisme men må vide at ingen undersøgelse kan bekræfte
fejl