Indenrigspolitik i DF Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-01-11 10:42

Nu naar jeg er blevet oedelagt oekonomisk!
Er det vaerste programmering stoppet!
Lettelsen er enorm, isaer efter i morges,
hvor jeg trippede rundt i mit koekken!

Der er ingen tvivl om jeg bliver ramt saa mange
Steder samtidigt som muligt, socialt,oekonomisk,
fysisk!

Det 13aar siden emdr tortur/programmeringen!
Hvor jeg blev torteret kvante mekanisk aktiv!
Og voldtaget og. Bagefter latterliggjort i hele verden!
Ved at en tortur video af mig, blev vist i sjove
hjemmevideoer!!

Hvor jeg sidder og siger at:
"jeg vil kneppe kvinder med en hund"
Det blev gjort fordi jeg ikke kunne programmeres
til at stemme DF, og hvis jeg ikke kunne lide det politiske
Parti DF saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet
Af "Muslimske Hunde"

Og saa er min far blevet myrdet!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-01-11 11:10

On Mon, 24 Jan 2011 09:41:40 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> til at stemme DF, og hvis jeg ikke kunne lide det politiske
> Parti DF saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet

I det mindste har i faaet bevist at
religioese mirakler er aegte!

Quantum Entangelment manipulation
af individuelle atomer, det er den slags
religion er gjort af!

Nogen skeloejede mennesker i fjernsynet,
For at bevise QT og paavirkning af folk i direkte
udsendelser fra den anden side af planeten!

Beviser ubegraenset raekkevidde,
Og hurtigere end lysets hastighed!

Og saa ved i ogsaa, at det kvante mekaniske
mareridt er aegte, Helvede er aegte!

Og det er der i alle kommer til at vaere for altid,
Naar i doer!

Med undtagelse af mig selv:
Den Umenneskelige Peter
Haren Krisna
Og de Muslimske Hunde!

Til resten er der evig tortur!
Det i mindst vil have sker,
naar i mindst vil have at det sker!
Fejlsikret mod Murphys Law!
(alt hvad der kan gaa galt, vil gaa galt)

Og i kan ikke engang bestikke mig til
ikke at komme i!

Altid er lang tid!
Og om en yottabyte af milliarder af ni taller af
aar, saa ved selv de mest hardnakkede naegtere
at det er sandt!!

Der skulle ikke have vaeret pillet
ved Sane Peter's hoved!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-01-11 11:19

On Mon, 24 Jan 2011 10:09:32 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Altid er lang tid!
> Og om en yottabyte af milliarder af ni taller af
> aar, saa ved selv de mest hardnakkede naegtere

Den eneste maade jeg accepterede Helvedes
eksistens paa, er ved selv at bygge det!

Jeg er programmeret til at goere noget for folks
Religion, sa jeg har gjort folk og religion!
Og nu har jeg gjort noget for jer!

Og Kristus han var en go person,
Det er mig der ved tingene!

Det er Quantum Entangelment via en singularitet!

Og jeg er programmeret til ikke at maette haevne
mig paa de rigtige!!
(ingen er de rigtige, naar straffen er altid!!!!)

Bortset fra mig selv, fordi jeg gjorde det!
(og hvis jeg kun straffer de rigtige, naa ja,
saa er jeg ikke den rigtige at haevne mig paa!

Haren Krishna
Og
De muslimske Hunde
Kommer heller ikke i!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-01-11 12:16

On Mon, 24 Jan 2011 10:19:26 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Bortset fra mig selv, fordi jeg gjorde det!
> (og hvis jeg kun straffer de rigtige, naa ja,
> saa er jeg ikke den rigtige at haevne mig paa!

Naa, men i kan ihvertfald ikke sige i ikke
var advaret!!!