Darwin forklarer ikke livets opståen
Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-11 14:33

Darwin forklarer ikke livets opståen

   "Man behøver blot at tænke på hvor meget den spontane opståen
af en levende organisme omfatter, for at nå til den slutning at det
er
umuligt." - Biokemikeren George Wald

At intelligent-design troende kan være klogere end biologer, ændrer
ikke på følgende

" Evolution dos not make happines its goal. It aims at
evolution. Nietzsche
" Mankind as a whole has no goals. Nietzsche

The Blind Watchmaker [Natural selection] has no vision, no
foresight, no sight at all. If it can be said to play the role of
watchmaker in nature, it is the blind watchmaker. Richard
Dawkins 1941-
Our world consist of the ashes of an incalculable number of
living
creatures. Nietzsche
      Som astronomen Robert Jastrow siger: "Forskerne har
ikke noget bevis for at livet ikke er blevet til ved en
skabelsesakt."
   Man as a species does not represent any progress compared to
other animal. The whole of the animal and plant world does not develop
from the lower to the higher but all simultaneously, haphazardly,
confusedly, and at variance. Nietzsche
   The Selfish Gene They are in you and in me; they created us,
body and mind ; and their preservation is the ultimate rationale for
our existence … they go by the name of genes, and we are their
survival machines. Richard Dawkins 1941-
Great wellbeing arise from conteming Natures indifference
to good and evil. Nietzsche
   "Let us stamp the impress of eternity upon our lives! This
thought contain more than all religions. Nietzsche
   "Løft sindet og se altig i evighedes synsvinkel, så dør al
ufuldkommenhed væk" Spinoza

Darwin spekulerede på ursuppe hvor metan, ammoniak og vand dannede
aminosyrer - men at få det til at danne selvreproducerende DNA kræver
mere tid end at få aber med skrivemaskiner til at skrive biblen
fejlfrit pr tilfældighed