Grunden til ting!(grimme auto-immun sygdom~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-01-11 22:09

Jeg har opdaget den originale grund
Til nogle grimmme auto-immun sygdomme!

Inden de skipper nedad i tiden, som naar
man slaar smut med en sten dam!

Grund paa grun; paa grund inden dende den
rammer vaeggen for enden af dammen
(og ja, der er en vaeg paa nogle!)

De auto-immune sygdommes originale grund,
Er noget med mit selvbillede, og forsoeg
paa at lave det om!

Det der auto immune hvor immunforsvaret
angriber sig selv!

Det er kvante mekanik det hele!

Alle religioese Mirakler er Kvante Mekanik!!!

Og det er noget jeg har bevist!

Heldigvis har jeg ikke de sygdomme selv!!

Grimt for mig saa er det grimt for jer!

Kryds: dk.politik, no.religion

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-01-11 22:33

On Thu, 20 Jan 2011 21:09:10 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Alle religioese Mirakler er Kvante Mekanik!!!

> Og det er noget jeg har bevist!
> Heldigvis har jeg ikke de sygdomme selv!!

Na, men nu ved i, hvor forkert det er hvis maend har
lyst til at vaere hos GUD!

Eller en del af!

Det kun mig der maa, eftersom det er mig der er GUD!

Kvinder der er er mellem 17-28 maa godt
Faa del GUD ind!

Naa, der var den saa, hvorfor kvinder er mere ud-afgaaende
end maend, naar det kun drejer sig om afslapning
og fornoejelse!

De kan gaa ud, og faa noget ga ud ind!
Endda fra GUD hvis de kan finde mig!

Paa den anden side, saa naar det er alvor
og arbejde eller noget med sikkerhed, jaa
Sa er det mere maend der gaar ud for at
finde farene/truslerne og fjerne dem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-01-11 22:51

On Thu, 20 Jan 2011 21:32:50 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Endda fra GUD hvis de kan finde mig!

> Paa den anden side, saa naar det er alvor
> og arbejde eller noget med sikkerhed, jaa

Ja, det er saa adspredning og fornoejelse istedet
for afslapning og fornoejelse!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-01-11 23:03

On Thu, 20 Jan 2011 21:51:07 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Ja, det er saa adspredning og fornoejelse istedet
> [...]

Ja, jeg er ved at finde mig selv igen!

Allah(alle alfa males med horn sat sammen til en)

Horn i den her sammenhaeng, frontal lobes bakket
Op af en kvante mekanisk aktiv brainstem

For der har altid kun vaeret en mig!

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-11 22:05

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Alle religioese Mirakler er Kvante Mekanik!!!
>
>Og det er noget jeg har bevist!
>
>Heldigvis har jeg ikke de sygdomme selv!!

Der er snarere mode i det Og selvhad

Hysterisk lammelse er ikke længere selvhadets first choice når
primadonnaen kan lide at herse med alle, nu vælger underbevidstheden
evt den såkaldt autoimmune disemineret sclerose