Politik!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 17:48

Ja, navnet paa vejen hvor
Jeg bor er SandGaards!

Saa det er egentlig passende nok
at der er rodet som en svinesti!

Det kunne tage og vaere at jeg skulle tage og
blive en Muslim, jeg er trods alt min genbo's
nabo!

Og det vel at maerke samtidig med at jeg er min nabo's
nabo!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 18:38

On Tue, 18 Jan 2011 16:47:43 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> blive en Muslim, jeg er trods alt min genbo's
> nabo!

> Og det vel at maerke samtidig med at jeg er min nabo's

Og paa den modsatte side af bygningen
ligger pleje hjemmet!

Saa det er saadan ca. midt mellem. Skolen
Og plehjemmet men taettere paa plejehjemmet
end skolen!

Og en bygning eller to mellem skolen og plejehjemmet!

Og det passer vel egentlig!
Perlestikkergade i Nakskov og Humlehaven 27 i Kjellerup
Med to smaa parkeringer imellem, hvor
Jeg boede en del maaneder hos min soester
Og derefter min mor, mens jeg ventede paa
En lejlighed skulle blive ledig i
Kjellerup Boligforeningen!

(Nu Boligforeningen Sct. Joergen)

Og saa sidder jeg ellers og stirre ud i luften
Pga. emdr og mit liv er forbi det punkt
Hvor jeg nogensinde kan faa "et godt liv"

Endnu en grund til at det Kvante Mekaniske
Mareridt er blevet bygget!

Og i modsaetning til andre, saa har jeg bevist det ogsaa!
At Helvede er blevet bygget!

Og det er for sent jer!!!!

Altid er lang tid!

Og jeg har faktisk advaret jer i forvejen!!!
Jer heldige der har faaet muligheden for
at faa et godt liv!!!!

I helvede, der faar i aldrig muligheden!!!
Den eneste mulighed i faar, er for at sige muh!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 18:50

On Tue, 18 Jan 2011 17:38:26 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> at faa et godt liv!!!!

> I helvede, der faar i aldrig muligheden!!!
> Den eneste mulighed i faar, er for at sige muh!

I kan sige hvad i vil om mig, men det jer der er de
sindsyge!!

Det er jer der spiser jeres eget afkom i Helvede!
Og hvis jeg siger nogen spiser deres eget afkom
Saa er det sandheden, dyr eller mennesker!

Det er hip som hap!!!

Der er kun en sandhed og den er min!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 19:00

Og det hjaelper jer ikke at goere
det mens i er i live, for at kunne pastaa
At det her er Helvede!

Det er det ikke!
Det var den holdning jeg selv havde,
indtil jeg byggede Helvede!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-01-11 19:07

On Tue, 18 Jan 2011 17:59:53 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> Og det hjaelper jer ikke at goere
> det mens i er i live, for at kunne pastaa
> [...]

Og ja det er mest hel hvede*, men der kommer
lidt kuloer paa nu, naar alle kvinder kommer i!

*Mest pga. Halsbrand naar jeg spiste Hvede
da jeg var yngre!

Min underbevidsthed og brainstem har hadet det en del!
Ikke saa meget mere!