Skønhed er et løfte om lykke
Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-11 15:47

Skønhed er et løfte om lykke
En velproportioneret sexualpartner gir chance for sunde børn -derfor
blev vi skønhedsdyrkere
"   Beauty is in the eye of the beholder. Margaret Hungerford
1855-1897

"Ask a toad what is beauty?. . . a female with two great round eyes
coming out of her little head, a large flat mouth, a yellow belly and
a brown back.      Voltaire

"   After a degree of prettiness, one pretty girl is as pretty as
another. Scott Fitzgerald, Esquire 1936

"The beautiful rests on the foundations of the necessary. Ralph Waldo
Emerson 1803-1882

"Fordi livetsproblem ofte er at strukturere det store tidsoverskud som
maskinerne har foræret os, så gejler nogen sig op til at se kæmpelykke
i finkultur - dem om det

"Menneskeslægtens sidste religion bliver - skønhedsdyrkelse. Verner
von Heidenstam

"En regnbue, der holder sig et helt kvarter, kigger man ikke mere på.
Goethe

"En søn ænser ikke, at hans moder ikke er smuk, saa lidt, som en hund,
at dens herre er fattig.   Voltaire
"Selv en skabet kamel kan bære mange æslers byrder.Goethe
"Efter at have spillet Chopin føler jeg, som om jeg har grædt over
synder, jeg aldrig har begået, og sørget over tragedier, der ikke var
mine egne.    Wilde
"How good bad music and bad reasons sound when we march against an
enemy.Nietzsche
   Musik skal slå ild fra en mands hjerte og bringe tårer frem i
kvinders øjne.      Ludwig van Beethoven
"Livet kan nu ikke være så forfærdeligt nar man for 10 dollars kan
købe alle Beethovens sonater og lytte til dem i ti år. William F.
Buckley, jr