Jord-beton har Sohn ikke rørt i årtier
Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-11 20:25

Jord-beton har Sohn ikke rørt i årtier
Man han har SF-medlemmer der rør erhvervet
Og hans protege Mattias Faye besøger skurvogne men er som Sohn
papirnusser
Begge pampere påstår at have prøvet nedslidthed for sande argumenter
om efterløn har de ikke

Fra : Bertel Brander

Dato : 17-01-11 20:32

Den 17-01-2011 20:24, Bo Warming skrev:
> Jord-beton har Sohn ikke rørt i årtier

Hvor mange år er det siden Pia K har været hjemmehjælper?
Så vidt jeg ved har hun siddet i folketinget i mere end
10 gange så lang tid som hun har været hjemmehjælper.

> [...]
> papirnusser
> Begge pampere påstår at have prøvet nedslidthed for sande argumenter

Hvor mange år har du været på pension, inden folkepension?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-01-11 22:03

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 10 gange så lang tid som hun har været hjemmehjælper.

> Hvor mange år har du været på pension, inden folkepension?

Bo Warming har ingen ambitionere om at ville have en taburet som lovgivere
på Christiansborg.

Fra : Bertel Brander

Dato : 17-01-11 22:07

Den 17-01-2011 22:02, Kurt H. Nedergaard skrev:

> Bo Warming har ingen ambitionere om at ville have en taburet som lovgivere
> på Christiansborg.

Det var blot en kommentar til Bo's viden om at være nedslidt.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-01-11 22:30

> Det var blot en kommentar til Bo's viden om at være nedslidt.

Det var ikke en kommentar men et billig angreb, og så er jeg sikker på Bo
Warming har en stor viden på området.

Fra : Bertel Brander

Dato : 17-01-11 22:34

Den 17-01-2011 22:30, Kurt H. Nedergaard skrev:
> "Bertel Brander"<bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det var ikke en kommentar men et billig angreb

Jeg har ikke angrebet nogen.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-11 00:15

On Mon, 17 Jan 2011 22:33:39 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg har ikke angrebet nogen.

Jeg forstår slet ikke at BB kan se sammenhæng mellem mit nas og min
politiske analyse om nedslidthedspåstande hos politikere der bryster
sig af arbejderfortid

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-11 22:40

On Mon, 17 Jan 2011 20:32:19 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Hvor mange år er det siden Pia K har været hjemmehjælper?
>Så vidt jeg ved har hun siddet i folketinget i mere end
>10 gange så lang tid som hun har været hjemmehjælper.

1979 to år efter mig blev hun menigt FRP-medlem så måske hun
hjemmehjalp indtil for 30 år siden

>Hvor mange år har du været på pension, inden folkepension?

Siden 1993 da jeg blev gift og bolighaj som hovedindtægt

Fra : Bertel Brander

Dato : 17-01-11 23:31

Den 17-01-2011 22:40, Bo Warming skrev:

> 1979 to år efter mig blev hun menigt FRP-medlem så måske hun
> hjemmehjalp indtil for 30 år siden

Hvor meget ved Pia K så om nedslidning, nå hun har
været professionel politiker i mindst 26 år?

> Siden 1993 da jeg blev gift og bolighaj som hovedindtægt

Er din hovedindtægt "bolighaj" eller pension? Hvornår
har du sidst haft reelt lønarbejde? Hvor meget kender
du til nedslidning på arbejdsmarkedet, når du har stået
uden for arbejdsmarkedet i (mindst) 17 år?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-11 00:19

On Mon, 17 Jan 2011 23:30:52 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>du til nedslidning på arbejdsmarkedet, når du har stået
>uden for arbejdsmarkedet i (mindst) 17 år?

Undertiden er pension lidt mer end lejeindtægter, undertiden omvendt

Har det relevans vedr Sohns og Mattias Fayes hykleri`?

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-01-11 01:36

Den 18-01-2011 00:18, Bo Warming skrev:

> Undertiden er pension lidt mer end lejeindtægter, undertiden omvendt
>
> Har det relevans vedr Sohns og Mattias Fayes hykleri`?

Det relevante er at du sandsynligvis har mindre indsigt
i hvorvidt folk bliver nedslidte af at arbejde, end
Ole Sohn, som du startede med at angribe.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-11 05:04

On Tue, 18 Jan 2011 01:36:16 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Det relevante er at du sandsynligvis har mindre indsigt
>i hvorvidt folk bliver nedslidte af at arbejde, end
>Ole Sohn, som du startede med at angribe.

Du kan lære meget af vort dronningegeni der spurgtes af tåbemedierne
ca

"Hvordan er det en stor dag" og svarede "JEg ved ikke hvordan du måler
dages størrelse.....

Du synes at måle forstand på nedslidthed efter om man har en barket
næve som i LO-reklamen

Måske lusen spurgte "Hvor stor en dag er det" da tvillingerne netop
var født

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-01-11 06:15

On Tue, 18 Jan 2011 01:36:16 +0100, Bertel Brander wrote:

> Det relevante er at du sandsynligvis har mindre indsigt
> i hvorvidt folk bliver nedslidte af at arbejde, end
> Ole Sohn, som du startede med at angribe.

Tjah, prøv at kigge på dette CV:

http://da.wikipedia.org/wiki/Ole_Sohn

--
MVH
Bruno

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-01-11 07:29

On Tue, 18 Jan 2011 06:15:02 +0100, Bruno Christensen wrote:

> Tjah, prøv at kigge på dette CV:
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Ole_Sohn

LOL. Selv jeg har haft mere nedslidende arbejde end Ole Sohn.

Jeg fik mig for øvrigt et godt grin, da Ole Sohn fuldstændig tabte sutten i
debatten på TV2News i aftes.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-01-11 10:03

> Det relevante er at du sandsynligvis har mindre indsigt
> i hvorvidt folk bliver nedslidte af at arbejde, end
> Ole Sohn, som du startede med at angribe.

Ole Sohn er den rene vare på en rød abekat der alle dage har arbejdet på et
samfundsnedbrydende projekt;-
Og du er af sammeskuffe, du vil også gerne have de gamle dyder som ikke
stemmeret til kvinder og folk på offentlig forsørgelse, indført. Du ser
gerne flere muhamedanere til landet som du mener vil hjælpe jer med en
magtovertagelse du er naiv.

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-01-11 20:40

Den 18-01-2011 10:03, Kurt H. Nedergaard skrev:
> "Bertel Brander"<bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ole Sohn er den rene vare på en rød abekat der alle dage har arbejdet på et
> samfundsnedbrydende projekt;-

Der er heldigvis en god chance for at Sohn bliver vores
næste finansminister. Det bliver så hans opgave at rette
Danmark op efter mange års borgerlig misregime, en opgave
jeg er sikker på at han mestrer til fulde.

> [...]
> stemmeret til kvinder og folk på offentlig forsørgelse, indført. Du ser
> gerne flere muhamedanere til landet som du mener vil hjælpe jer med en

Og så skulle der lige en spand løgne oveni...

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-01-11 20:53

On Tue, 18 Jan 2011 20:40:19 +0100, Bertel Brander wrote:

> Der er heldigvis en god chance for at Sohn bliver vores
> næste finansminister.

Forhåbentlig IKKE.

> Det bliver så hans opgave at rette
> Danmark op efter mange års borgerlig misregime, en opgave
> jeg er sikker på at han mestrer til fulde.

Han han ikke engang styre sit temperement.

Han var en ren katastrofe i duellen på TV2News i aftes. Han kunne ikke
fortælle noget som helst konkret, men kørte konstant i den samme rille om
at alting i hele verden var den borgerlige regerings skyld.

Fra : Vidal

Dato : 19-01-11 12:31

Den 18-01-2011 20:53, S.A.Thomsen skrev:

> [...]

> fortælle noget som helst konkret, men kørte konstant i den samme rille om
> at alting i hele verden var den borgerlige regerings skyld.

Han smadrede måske sit vandglas i raseri?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-11 19:20

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
4d35ec9e$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Der er heldigvis en god chance for at Sohn bliver vores
> næste finansminister. Det bliver så hans opgave at rette
> Danmark op efter mange års borgerlig misregime, en opgave
> jeg er sikker på at han mestrer til fulde.

Jepper. Og vi andre vil så forsøge at bortmane billedet af Ole Sohn, der
begejstret kysser Honecker. Og dét var ellers også noget, han mestrede til
fulde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-11 20:28

On Wed, 19 Jan 2011 19:19:54 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>begejstret kysser Honecker. Og dét var ellers også noget, han mestrede til

Jeg så et ulækkert intimbillede af sådant mandekysseri , close up
Er der et sådant med SF og DDF cheferne?

Er jeg snerpe at jeg fandt det ulækkert at de to mænd var midaldrende?
- teenagere havde været OK