Når naturen kalder
Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-11 14:56

   Når naturen kalder
Onani og anden selvfordybelse er vist hvad Andreas Geoffrey har i
tankerne med løn-kammer brug af toilettet(Politiken 16.1) "Når ikke
kun naturen kalder"
Og jeg har besøgt mange hjem med fint tegneseriebibliotek en
armslængde fra træk-og-slip
Men det er asocialt at aflåse og fylde når andre har presserende behov
Vi kan alle i høj alder blive sjat- og nat-pissere og ude af stand til
at gå fra seng til nødtørftsrum så jeg syns snarere at der bør
afskaffes tabuer vedr at tisse i kop mens man bliver i sengen og der
udbryder ikke koleraepidemi hvis også afføring klemmes over i kassabel
embalage som mellemstation
Hvis jeg sku i demo med risiko for at blive sat i futtog, ville jeg
medbringe i lommen et hjørne af en stiv plastpose dvs et tæt
kræmmerhus og have øvet mig i at bruge det som mellemstation. så ikke
bukser vædes af urin. Andre i futtoget kan jo hjælpe! Fælles skibrud
er sødt. I biograf hvor man ikke vil forlade film, kan kunststykket
gøres, og når man rejser sig og passerer vejtræ, så overføres gødning
til træet fra mellemstationen
Bo Warming

PS Mit livs første onani var på et offentligt toilet og pludselig blev
jeg trukket i buksebenet af en klam pædofil der lå på gulvet i
nabobåsen og klemte sit ansigt og en arm gennem sprækken. Som med alle
pædofilovergreb gælder, at chok man ikke dør af, bliver man stærkere
af.
BoWarming Bjelkes Alle 46, Kbh N