+ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 10:01

Fra : Patruljen

Dato : 14-01-11 09:13

On 14 Jan., 10:01, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

Jep. Den er god nok. Dit danske Å fungerer fint :)

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 18:16

On Fri, 14 Jan 2011 08:13:19 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>On 14 Jan., 10:01, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>>

>Jep. Den er god nok. Dit danske Å fungerer fint :)

Hvor der handles, der spildes

DEt tog et sekund fra at jeg havde fejlpostet til jeg deleted men du
er hurtig - du minder om Selmanovski i Husumgade 45 der glor ned på
min Baggård konstant når der ikke er blade på træerne og så se
r han mig nøgen et sekund når jeg går fra mit kælderbadeværelse og til
stueentredøren - der er ikke indre trappe
Straks åbner han vinduet og råber at jeg får tæv hvis hans børn ser
mine dinglende nosser
Han står bag en del af sommerens falskanmeldelser

   Takt er frem for alt kunsten at overhøre. Hans Söhnker

Tolerance vil sige at undskylde de andres fejl. Takt vil sige ikke at
lægge mærke til dem,    Arthur Schnitzler

A true gentleman is a man who knows how to play the bagpipes-but
doesn´t.Anon

Fra : DADK

Dato : 14-01-11 19:26

Patruljen wrote:
> On 14 Jan., 10:01, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>
> Jep. Den er god nok. Dit danske Å fungerer fint :)
ÆØÅ

Du burde se Dexter, den nok mest oversete serie pt

Ekstrem god cinematografisk osv

men forskellen på Dexter og andre serier er at den handler om noget så
kedeligt som mennenesker og hvordan de udvikler sig som mennesker og
hvordan disse mennesker interagerer med hinanden.

De bedste overgange, Mad Men sulter ihjel, den bedste dialog, de bedste
skuespillere. Og jeg behøvede ikke engang holde juryen i skabet bundet
ind i tape fra trop til tå særlig længe.

kl 21 på TV3+ eller køb den på DVD

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-01-11 21:07

On Fri, 14 Jan 2011 19:25:37 +0100, DADK wrote:

> [...]
> skuespillere. Og jeg behøvede ikke engang holde juryen i skabet bundet
> ind i tape fra trop til tå særlig længe.

Eller download den via bitTorrent.

Fra : DADK

Dato : 14-01-11 22:21

S.A.Thomsen wrote:

> Eller download den via bitTorrent.

Jeg vil hellere have en fin DVD/BlueRay på hylden. Det der med at
downloade eller pirateri er ikke mig.

I Efteråret begyndte jeg faktisk kvit og frit at forære alle mine DVD'er
væk. For der første går jeg til BR, for det andet skal man aldrig blive
følelsesmæssigt attached til noget så indholdsløst som et stykke plastic
der rummer en film.

Fra : Patruljen

Dato : 14-01-11 13:53

On 14 Jan., 18:16, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> min Bagg rd konstant n r der ikke er blade p tr erne og s se
> r han mig n gen et sekund n r jeg g r fra mit k lderbadev relse og til
> stueentred ren - der er ikke indre trappe
> Straks bner han vinduet og r ber at jeg f r t v hvis hans b rn ser
> mine dinglende nosser
> Han st r bag en del af sommerens falskanmeldelser
>
>         Takt er frem for alt kunsten at overh re.     Hans S hnker
>
> Tolerance vil sige at undskylde de andres fejl. Takt vil sige ikke at
> l gge m rke til dem,        Arthur Schnitzler
>
> A true gentleman is a man who knows how to play the bagpipes-but

Nå - ja. Jeg tænkte oprigtigt, at du testede en dansk vokal: Å. Men
det ser ud somom din newsreader stadig har problemer med at få danske
vokaler ud på google.

Så hurtig er jeg nu heller ikke - der gik vist 5 timer, ser jeg. Du
kan kikke på tiden for postningen. Det er ikke sådan, at jeg sidder
som din utålmodige nabo, og venter på, at du poster. Så spændende er
det altså heller ikke...