Titel på gammel sang
Fra : Claus Frørup

Dato : 14-01-11 17:04

Hejsa.
Er der nogen der kan hjælpe med titlen på en gammel sang, hvor
indbyggertallet i verdens hovedstæder bliver remset op.

Jeg mener det er en anti atombombe sang fra halvfjerserne.

Det er ikke "In the year 2525", men samme type sang.

Jeg har prøvet at søge på titler som "A million people", "1 million
people","5 Billion people" o.s.v men jeg får ingen resultater ud af
det..

--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-11 17:07

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har prøvet at søge på titler som "A million people", "1 million
> people","5 Billion people" o.s.v men jeg får ingen resultater ud af

Sangen hedder "A summer prayer for peace"

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-11 17:15

> Sangen hedder "A summer prayer for peace"

Her er den på røret: http://www.youtube.com/watch?v=OJqydSMDjek

/Alex

Fra : Claus Frørup

Dato : 14-01-11 20:07

Isang tao pinangalanan, Alex Linaa nagsulat:

<klip>

>Sangen hedder "A summer prayer for peace"
>
>/Alex

Bingo!

Tusinde tak