Velmeneri skaber vold og blotteri-vås
Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-11 11:25

Velmeneri skaber vold og blotteri-vås
At en kollektiv våbensindsyge gav skudtragedie i Arizona er klart
Psykosen skabes af Hollywood film om hævn og troens moral om at vi
skal beskytte svage - incl mod blotteri

Bellahøj Politi er nu begynt at involvere min læge i min
nederdelsbrug, oplyste han mig i dag og vi lo af deres paranoia om
demens og forfrysninger i vinterkulden
Mon politiet også hetzer mod vinterbaderne i Tårbæk og Klampenborg og
deres læger?

Politiet hader mig og går målrettet efter nyt justitsmord, men når
lægen ikke vil hjælpe dem med det, så skifter de til at have empati
med "stakkels Bo Warming" Tsk tsk

Sarah Palin har hjemmeside hvor regioner med skadelige senatorers
distrikter er afmærket med sigtekorn.
Selvfølgelig har hun ingen skyld i mord - hun har ikke mødt morderen
Gruppepsykose er god forklaring, og politiets empati og overdrevne
pædofiljagt gør dem lige så sindsyge som SctHans-patienter der truer
men har det i munden. Politiet smed mig i hundehullet ½ time forleden
for at tage DNA og normale fingeraftryk så de er MERE SINDSYGE OG
FARLIGERE

Fra : Vidal

Dato : 13-01-11 11:50

Den 13-01-2011 11:24, Bo Warming skrev:

> Sarah Palin har hjemmeside hvor regioner med skadelige senatorers
> distrikter er afmærket med sigtekorn.
> Selvfølgelig har hun ingen skyld i mord - hun har ikke mødt morderen

Selvfølgeligt havde Hitler ikke noget ansvar for jødehadet
i Tyskland. Selvfølgeligt har DF ikke ansvaret for
dæmonisering af indvandrere i Danmark.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-11 12:37

"Vidal"
> Selvfølgeligt havde Hitler ikke noget ansvar for jødehadet
> i Tyskland. Selvfølgeligt har DF ikke ansvaret for
> dæmonisering af indvandrere i Danmark.

Hvaffo' en dæmonisering?
Racismen i DK er dalende! Angsten for fremmede er
dalende! (Undersøgelse offentliggjort for få dage siden)
Min kone er indvandrer og jeg har spurgt flere snese af
ikke-muslimske indvandrere om de har været udsat for
racisme, og IKKE EN ENESTE (read my lips) har været
udsat for EN ENESTE episode af racistisk art - TVÆRTIMOD!!!
Næsten ALLE kvinderne har været udsat for ubehagelig
mandchauvinisme/sexisme fra muslimer når de har været
alene - f.eks. i busser.
Jeg har boet og arbejdet i Norge, Sverige, England, Irland,
Portugal og Thailand og min uvidenskabelige oplevelse er
at DK er det MINDST racistiske land af dem alle!
Dog det mest oikofobe!

Mvh Eyvind

Fra : N_B.DK

Dato : 13-01-11 13:26

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> Selvfølgeligt havde Hitler ikke noget ansvar for jødehadet
> i Tyskland. Selvfølgeligt har DF ikke ansvaret for
> dæmonisering af indvandrere i Danmark.

Så det er altså DF´s skyld at især muslimer og somaliere begær kriminalitet
i STOR stil?

--
MVH. N_B_DK

Fra : El Trabajador

Dato : 13-01-11 14:09

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgeligt havde Hitler ikke noget ansvar for jødehadet
> i Tyskland. Selvfølgeligt har DF ikke ansvaret for
> dæmonisering af indvandrere i Danmark.

Muhamedanerne i Danmark og Europa klarer fint at dæmonisere sig selv.
--
El Trabajador

Fra : DADK

Dato : 14-01-11 08:59

Vidal wrote:

> Selvfølgeligt havde Hitler ikke noget ansvar for jødehadet
> i Tyskland. Selvfølgeligt har DF ikke ansvaret for
> dæmonisering af indvandrere i Danmark.

Det klarer de fint selv. Det er hønen eller ægget - mon DF havde fået
500.000 stemmer hvis ikke en stor del af befolkningen rent faktisk
oplevede problemer med den muslimske indvandring og islamiseringen? Det
er jo ikke "indvandrere" DF "dæmoniserer" men det at tingene havde
sejlet i mange år uden nogen tog initiativ til at gøre noget ved
problemerne. Det samme er sket i Sverige - hvis ikke de etablerede
partier havde været angste for at konfrontere kriminaliteten,
arbejdsløsheden osv - så havde der ikke været et Sverigedemokraterne.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-11 15:01

On Thu, 13 Jan 2011 11:24:33 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Velmeneri skaber vold og blotteri-vås
>At en kollektiv våbensindsyge gav skudtragedie i Arizona er klart
>Psykosen skabes af Hollywood film om hævn og troens moral om at vi
>skal beskytte svage - incl mod blotter

Massepsykotisk hysteri var ikke kun noget Hitler gejlede op til ved
Nyrnberg Rally

Det er også hvad Hollywood mm i USA gejler op til i forbindelse med
den uundgåelige våbenrigelighe

Blandt massepsykoser er også at ønske hetz mod pædofile og blottere og
det bidrger til justitsmord mod mig i 2004 og måske nu