This is love - kan nogen hjælpe med et ban~
Fra : Carsten Andersen

Dato : 13-01-11 01:33

Hej,

Jeg er kommet i tanke om fragmenter af et nummer fra midt 80'erne, som jeg
tror hedder "This is love" eller "Is this love"
Af tekst fra omkvædet husker jeg:

....it is not too late, oh no
No one else will ever know
This is love for the common man
This is hope for the ones who understand
This has got to be loving
Love will last forever

Skrevet i rækkefølge, og med fare for at min hukommelse svigter mig en
smule.
Jeg mener at det er et "Kristent" rock/popnummer, hvilket også kunne passe
på det tekst jeg tror jeg kan huske. Der er noget elektrisk guitar i starten
og efter omkvædende. Ret typisk 80'er lyd iøvrigt.

Jeg har googlet som en gal, og søgt på youtube. Der kan på forhånd udelukkes
PJ Harvey og Terry Butler, hvilke jeg er stødt på mange gange i min søgen.

Hvor kunne det være fedt hvis der var en der lige ved hvad det er

mvh
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-11 09:12

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> min søgen.
>
> Hvor kunne det være fedt hvis der var en der lige ved hvad det er

Jeg kan ikke finde den på røret, men her er tekst, titel og komponist:

http://www.boom4u.net/lyrics/view.php?type=&id=10H31B90C16B64F&keyword=Chris+Eaton

/Alex

Fra : Carsten Andersen

Dato : 13-01-11 21:49

> "Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke finde den på røret, men her er tekst, titel og komponist:

> [...]
Hej,

Det var superfedt, tak for det

Mange tak og hilsen
Carsten