Folkemord før Hitlers
Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-11 16:32

   Folkemord før Hitlers
Siden aber blev mennesker for et par millioner år siden, har nok
tusinder af stammer opstået og blevet overvundet af nabostammer i krig
og totalt udslettet

Da Genghis Khan erobrede Kina blev 35 mio kinesere dræbt, selvom
mongolernne lod sig opsuge i kinesisk kultur og overtog denne ret
snart derefter og især da de forsøgte at erobre Japan 1274-81
Slaveri-institutioen som blev stærk med Mellemøststormagters
plantagedrift fra de første faraoer og irakiske konger, har ladet de
bedste overvundne krigere og andre få "dhimmi"status som det ses for
koptere i Ægypten i dag
Armenere der levede sådan i Tyrkiet, blev udfra sikre kilder for
flertalles vedkommende udslettet 1850-1918
I samme periode forværredes lokalbefolknings og zaers pogromer mod
jøder i Rusland og Polen.

   `"The victor will never be asked if he told the truth'   sagde
Adolf Hitler, som også nævnte at ingen husker det armenske
million-folkemordbegået af tyrkerne 1915-18, hvilket ikke indebærer
indrømmelse af tilsvarende folkemordsintentioner mod jøderne)

Alle USA-præsidenter til og med år 1909 har bifaldet folkemord på
indianere
   "Den eneste gode indianer er en død indianer, når bortses fra
10% - og sølle 10% har jeg for travlt til at tage mig af" udtalte
Theodore "Teddy" Roosevelt , USA-præsident 1901-9

Ifølge den jødisk amerikanske historiker Hannah Arendt og ifølge
belgisk historieskrivning om kong Leopold, der ejede Congo, blev 8 -10
millioner negre dræbt i det land omkring år 1900 da de var i vejen for
gummiplantager og maskingeværer var billige. Britiske kolonier i
Afrika mm har nok haft tilsvarede folkemord, og tyskere i Namibia var
også meget grove.

Når jeg ferierejste i Zambia og Afghanistan 1972-76 og kørte min bil
langt væk fra alfarvej, ku der optræde vejspærriger med militær og vi
skulle vende om. At Afrika er én stor kz- og udryddelseslejr som man
ikke ønsker fotograferet, er velkendt. Stammer der ikke er i
kridthuset hos præsidenten forflyttes væk fra frugtbar jord, så andre
kan overtage denne - Tyrkerne kørte armenere med tog ud i den syriske
ørken og lod dem dø af tørst og sult og Stalins folkemord var både i
gulag-kz og på den tyrkiske og dhimmi-metoder, idet man ofte lod folk
overleve på lavt blus så man kunne hente soldater når de mangledes af
den røde hær fx 1941-45