USA presser DK til at indføre bevæbnede va~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-01-11 11:05

USA røvslikker Lars Barfoed har lavet ebn aftale med USA om at indsætte
bevæbnede vagter ombord på Danske fly.
En afstemning om emnet på dr.dk viser at 78% er imod vagter på danske fly.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-01-11 11:13

On Sun, 9 Jan 2011 11:05:07 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/01/07/114535.htm
>
> USA røvslikker Lars Barfoed har lavet ebn aftale med USA om at indsætte
> bevæbnede vagter ombord på Danske fly.

Du lyver jo lodret.

Citat:

"I december meddelte justitsminister Lars Barfoed, at regeringen agter at
lave en aftale med USA, der tillader bevæbnede vagter ombord på flyvninger
til og fra USA på amerikanske fly".

Altså på AMERIKANSKE fly og IKKE danske fly.

Hvad amerikanerne gør på deres egne fly, kan vi da være ligeglade med.

> En afstemning om emnet på dr.dk viser at 78% er imod vagter på danske fly.

Ud af 289 stemmer. Wow.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-01-11 11:23

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til og fra USA på amerikanske fly".
>
> Altså på AMERIKANSKE fly og IKKE danske fly.

Åh my apology, det er fordi at da jeg besøgte Nordkorea, fløj vi hjem fra
Beejing med SAS og her var der ubevæbnede kinesiske air-marshalls med.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-01-11 11:32

On Sun, 9 Jan 2011 11:22:56 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Åh my apology, det er fordi at da jeg besøgte Nordkorea, fløj vi hjem fra
> Beejing med SAS og her var der ubevæbnede kinesiske air-marshalls med.

Hvad i alverden har det med USA eller Lars Barfoed at gøre.

PS: Hovedstaden i Kina hedder Beijing.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-01-11 11:29

On Sun, 9 Jan 2011 11:13:22 +0100, S.A.Thomsen wrote:

> [...]
>
> Altså på AMERIKANSKE fly og IKKE danske fly.
>
> Hvad amerikanerne gør på deres egne fly, kan vi da være ligeglade med.

PS: Man kan stemme lige så mange gange man vil, så tallene er totalt
værdiløse.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-01-11 11:48

> PS: Man kan stemme lige så mange gange man vil, så tallene er totalt
> værdiløse.

Okay så du kan altså også svare uden at det mudderkastning. Men Epinion har
lavet deres egen undersøgelse hvor flertallet af danskere er imod vagterne.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-01-11 11:57

On Sun, 9 Jan 2011 11:48:25 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Okay så du kan altså også svare uden at det mudderkastning. Men Epinion har
> lavet deres egen undersøgelse hvor flertallet af danskere er imod vagterne.

Ja, og.?

Det ændrer da ikke på at din trådstart er bygget op på en løgn.

Dit emne er: "USA presser DK til at indføre bevæbnede vagter ombord"

Det er jo en lodret løgn, da DK ikke er presset til at indføre noget som
helst.

Det beskriver tydeligt din useriøsitet, at du bliver nødt til at digte
løgne, for at du kan få luftet dit sygelige had mod USA.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-01-11 17:07

On Sun, 9 Jan 2011 11:48:25 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Okay så du kan altså også svare uden at det mudderkastning. Men Epinion har
> lavet deres egen undersøgelse hvor flertallet af danskere er imod vagterne.

Sikke tavs du blev, da dine løgne blev afsløret. ))

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-11 22:53

On Sun, 9 Jan 2011 17:06:54 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Sikke tavs du blev, da dine løgne blev afsløret. ))
aT gå efter mand er kun kedsommeligt, ord sårer aldrig

Lad os gå efter bold og ikke omfortolke firkantet og overdrive

Kun emneorienteret debat er underholdende

Fra : Jesper Lund

Dato : 09-01-11 17:18

S.A.Thomsen wrote:

> Dit emne er: "USA presser DK til at indføre bevæbnede vagter ombord"
>
> Det er jo en lodret løgn, da DK ikke er presset til at indføre noget som
> helst.

Om regeringen er blevet presset eller om de helt frivilligt er gået med
til bevæbnede vagter ved jeg ikke (når den danske regering velvilligt
medvirker til USAs tortur- og bortførelsesprogrammer, og derefter lyver
for den danske befolkning om deres medvirken, har det formentlig ikke
været nødvendigt at "presse" regeringen særligt meget i denne sag).

Men hvis der skal være bevæbnede vagter på fly som ankommer til danske
lufthavne kræver det naturligvis dansk tilladelse. De bevæbnede vagter
skal desuden opholde sig på dansk område, og de kan af gode grunde ikke
rende rundt i København som en anden John Wayne eller Charles Bronson med
deres skydevåben (jeg tvivler på at de skal sove på flyet).

Hvilket mandat de bevæbnede vagter har ombord på flyet, og hvilke
ansvarsregler der gælder for deres handlinger, er i øvrigt fuldstændigt
uklart. Men det passer jo også den danske regering bedst.

--
Jesper Lund

Fra : @

Dato : 09-01-11 19:56

On 09 Jan 2011 16:18:13 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

>Hvilket mandat de bevæbnede vagter har ombord på flyet, og hvilke
>ansvarsregler der gælder for deres handlinger, er i øvrigt fuldstændigt
>uklart. Men det passer jo også den danske regering bedst.

hvor mange El Al fly er kapret siden 1972?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-11 01:23

wrote:

> [...]
>ansvarsregler der gælder for deres handlinger, er i øvrigt fuldstændigt
>uklart. Men det passer jo også den danske regering bedst.

Lidt johnWayneri er bagatelproblem, vigtigst er at USA omsider er
kommet til fornuft mht muslimfare - det var USA der selv målrettet lod
cockpit være uaflåst altid, og krævede det af os - DERFOR
WTC-demolition