Haiti-genopbygning værre end ondt = Vidal~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 21:40

Haiti-genopbygning værre end ondt = Vidalsk
Trods milliarder brugt til at passivisere haitifolket ved, at
hjælp-folket ordner drikkevand, så udbrød kolera , for det er altid
bedst at de lokale SELV udvikler tingene og ikke gøres afhængig af
udlandets ekspertise

   Hver gang du gør noget for et barn, som det selv kunne have
gjort, har du holdt det en smule tilbage i sin udvikling. Steen
Larsen, professor på Danmarks Lærerhøjskole .

At kræve taknemlighed af folk der """hjælpes""" og ikke har bedt om
hjælp er Vidals kristne stil

Skoler er så folk i dag tror, at bjørnetjeneste er en særlig god
tjeneste
Bjørnen var ven med sin ejer og træner og da han sov og en flue satte
sig på hans kind, så "hjalp" bjørnen ham med et slag på kinden med
dens lab
Det var en bjørnetjenese da jeg gik i skole og al ulandshjælp er
bjørnetjeneste af den kristne onde type

Fra : Vidal

Dato : 07-01-11 22:09

Den 07-01-2011 21:40, Bo Warming skrev:

> Haiti-genopbygning værre end ondt = Vidalsk

Det har du ret til at mene, men lad være med at bruge
mit alias.

> [...]
> Larsen, professor på Danmarks Lærerhøjskole .
>
> At kræve taknemlighed af folk der """hjælpes""" og ikke har bedt om

Jeg kræver ikke noget af nogen, bortset fra, at du holder
op med at bruge mit alias i 'Emne:' linjen.

> [...]
> dens lab
> Det var en bjørnetjenese da jeg gik i skole og al ulandshjælp er

Jo for os ældre lyder det dumt, men i realiteten er det
ligegyldigt.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 02:39

On Fri, 07 Jan 2011 22:09:02 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det har du ret til at mene, men lad være med at bruge
>mit alias.

Skal ske, du er ikke stolt af dine meninger - jeg ville se fordel i at
få fordoblet folkeoplysnig hvis nogen gentog min kløgt i svar i
emneliie

Fra : Vidal

Dato : 08-01-11 13:15

Den 08-01-2011 02:39, Bo Warming skrev:

> Skal ske, du er ikke stolt af dine meninger - jeg ville se fordel i at
> få fordoblet folkeoplysnig hvis nogen gentog min kløgt i svar i
> emneliie

Jeg står ved mine meninger, men beklager jeg har såret
dig med mine ord. Men af alle, troede jeg, netop du kunne
tåle et lettere satirisk blik på dine metoder.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 15:20

rOn Sat, 08 Jan 2011 13:14:35 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg står ved mine meninger, men beklager jeg har såret
>dig med mine ord. Men af alle, troede jeg, netop du kunne
>tåle et lettere satirisk blik på dine metoder.

Ord sårer kun de der elsker at blive såret og derfor ikke mig

- er stor ynder af begavet satire og af _konstruktive og kloge_
kommentarer til mine eksperimenterog vedr andre kommentarer er jeg en
linselus der værdsætter opmærksomhed

Ligegyldigt hvor god man er, hvis ikke der bliver reklameret for én,
bliver man ikke husket. Andy Warhol

   One of the commonest forms of madness is the desire to be
noticed, the pleasure derived from being noticed. Perhaps it is not
merely common, but universal. .Mark Twain

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-11 22:46

>Jeg står ved mine meninger, men beklager jeg har såret
>dig med mine ord. Men af alle, troede jeg, netop du kunne
>tåle et lettere satirisk blik på dine metoder.

aT gå efter mand er kun kedsommeligt, ord sårer aldrig

Lad os gå efter bold og ikke omfortolke firkantet og overdrive

Kun emneorienteret debat er underholdende