At være renvasket er at prale
Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 19:12

At være renvasket er at prale
Hvis man ikke har travlt med noget vigtig, kan man tage daglige
styrtebade og slide sit tøj op med vaskemaskine og kemi
Har man kærlighed til menneskeheden og vil efterlade verden bedre end
man modtog den, så er tøj kun mod forfrysning og vask mod kløe. Ikke
én sygdom kan i Danmark påstås at være holdt nede af
hygiejne-ritualerne, når bortses fra at lyskesvamp mindskes ved at
køre en klud hårdt mellem benene hver anden dag - eller bade
Armhuler har talgkirtler, hvis sekret forgæres bakterielt til lækre
duftstoffer - mente nok stenalderfolk, der var som dyr mht at lade
sexethed være om lugt. I dag sprøjtes med syntetisk kemi , der har
indskrænket nydelsesspektret og spændende individuelle variationer, så
en million danskere nu kun fås i tyve kategorier fremstillet af af
nogle få kemifabrikker.
Sådan vold mod mangfoldighed burde ses som dyrt, tidskrævende,
kedsommeligt pjat som livet er for kort til
Klædning mindsker ventilation, især sko og siden jeg i ulandene lærte
barfodethed har jeg aldrig haft fodsvamp, fodkulde eller
fodsved(smørsyrelugt).Nøgne folk har ugærede duftstoffer fra
armhulerne, og de er ikke så generende for sipper, som de af
mælkesyrebakterier forgærede.
At klæ sig i silke blev i 1600-tallets Europa og Japan gjort kriminelt
for ikke-adel, for det signalerede løgnagtgt pral
Det gør vel også unaturlig hyppig brug af sæbe
Når langtlevende beundret kultur har nydt badehuse så kan det
undskyldes med, at det var storby-overklassens debatsteder, da
internettet ikke fandtes.
Det er svært at forske i lugt for gaskromatografi olign er som brug af
forhammer til at reparere computer
Hundes næser er et godt redskab, men brug af det udstiller vor
DNA-ekspertises nyttesløshed og stenalder-niveau, så det er kun til
presserende politiopgaver at hunden får lov at yde mirakler
Da jeg giftede mig japansk erfarede jeg at alle i det land kan smage
forskel på 200 slags fisk og en tilsvarende spændende verden af lugte
har nok gjort primitive folks liv rigt - men det vælger vort
rengøringsvanvid fra - og det er medskyldigt i allergier og
nedsættelse af imunforsvar

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 03:20

On Fri, 07 Jan 2011 19:12:11 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>At være renvasket er at prale

Antag at du står i supermarkedskø er nær en bums der stinker
Du ser brune pletter på hans tøj, bremsespor i bukser men på yderside
Det gir dig ikke smerter i næsen og slet ikke varige og hvis i sku
samtidig gennem en smal dør og kom i nærkontakt ville ingen brune
indtørrede pletter blive gnedet af på dig
Lugt der bemærkes på over ½ m afstand er smørsyre fra armhuler ikke
fra beskidt tøj
Men du sir du hader det og du elsker at føle sig hævet over bumsen

Du vil ikke i klub med bumsen, fordi piger er intolerante,
oVERFLADISKE SNOBBER og vil ikke i deN klub
Men måske bumsen er klogere end talende jakkesæt

gROUCHO mARX SAGDE AT HAN VILLE ALDRIG VÆRE MEDLEM af en klub der
ville have ham som medlem