hyæneoverfald IGEN
Fra : @

Dato : 06-01-11 10:27

http://lokalavisen.dk/syv-mand-rullede-19-aarig/20110106/artikler/110109634/1009?ref=eblisterseneste
En 19-årig mand fra København kom gående ved Solrød Center onsdag
aften omkring kl. 20.30, da en gruppe på seks-syv mand mente, at de
skulle spolere hans aften. De truede den 19-årige til at udlevere de
værdier, han havde på sig, og sådan fik de hans mobiltelefon og 200
kr. udleveret, oplyser Midt- og Vestsjællands Politi.Politiets
signalementer af gerningsmændene er sparsomt: De er 18-20 år og af
anden etnisk oprindelse end dansk. Det nøjagtige gerningssted er
heller ikke fastlagt.
--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 12:42

On Thu, 06 Jan 2011 10:26:52 +0100, "@" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

> [...]
>signalementer af gerningsmændene er sparsomt: De er 18-20 år og af
>anden etnisk oprindelse end dansk. Det nøjagtige gerningssted er

Det vil politi næppe bruge et minut på

Men min nederdel spildte de igår timer på -DNA-test osv