BW; Usual suspect presset til pleabargaini~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-11 01:07

BW; Usual suspect presset til pleabargaining?
Først en historie om hvordan det at være mistænkelig kan blive til at
man opleves skyldig - ikke kun born går efter det ydre - er man aparte
og taberagtig, er man skyldig
   (Samtale med den syvårige Roc): Hvad sker der, når man lyver?
- Så får man klø! - Men hvis man nuikke fik klø, ville det så
alligevel være uartigt at lyve? - Nej. - Nu skal jeg fortælle dig to
historier. Der var to børn, som slog hver sin kop i stykker. Den
første sagde, at det ikke var ham. Hans moder troed på ham og gav ham
ikke en omgang klø. Den anden sagde også, det ikke var ham. Men hans
moder troede ikke på ham og gav ham klø. Er de to løgne lige uartige?
- Nej. - Hvilken af de to drenge var den slemmeste? - Ham der fik
kløene.       Jean Piaget(berømt svejtsisk børnepsykolog)
Alt politi har mistænkte og dømte som rutinemæssigt trækkes fremførst
når der skal finde en skyldig. Helt som ovennævnte barn der HAR fået
klø, uvægerilg anses for skyldig .
Fordi jeg ønsker at ændre samfndet og skabe tolerance for afklædthed,
er jeg blevet skyldig-pr-definition for Bellahøj politi ogblev i 20o3
dømt for blufærdighedskrænkelse pr justitsmord pr påstand mod påstand.
Jeg fik besøg af enlige og par der overvejede at leje lejlighed i mit
hus
Mens jeg drak vin med et meget interesseet par, kom en sort pige for
sent til aftalt besigtigelse og fik alligevel lov at se lejligheden
hurtigt, selvom jeg var optaget i haven af det interessrede par.
Dagen efter kom politi og den sorte pige havde opdigtet at jeg under
den korte besigtigelse sku ha hevet min penis op af shortsne.

For ½ år siden lavede en stor autonompige hærværk mod mit
plankeværk.Jeg gik ud på havegangen og råbte STOP
Hun vendte køllen mod mig og råbte at jeg var klam og sku dø og ramte
mit knæ og jeg overmandede hende og råbte hjælp og efter ½ time kom
politi og lagde hende i håndjern og køllen i papirpose og fortalte mig
at hun nok ville få en lille bøde for mordforsøget.
De gik ud til bilen hvor hun sad og jeg gik ind og efter ti minutter
ringede de på at da jeg ikke havde vist vilje til skadestuebesøg ville
de løslade hende.
Jeg gik næste dag på privat skadestue med mit blødende knæ som
politiet havde fotograferet. og lægerne fatslog alvorlig kvæstelse og
jeg sendte skadestuerapport og søgte at få advokat til nu at få
politiet til at straffe mordforsøgeren, så ikke jeg skal frygte nyt
angreb.
En afvokat tog sagen men bakkede efter uger ud pga tidsmangel! En
anden tog den, og bakkede ud uden grund. Byretten tildelte mig en
beskikket advokat, og denne har efter to måneder ikke gjort noget ved
sagen trods rykkere - jeg er en varm kartoffel og et bevis på
politiforsømmelighed.
Måske jeg skal klynges op på ny blufærdighedsløgn så der er noget at
handle med og det forsømmelige politi kan undgå at blive skandaliseret
i pressen.
Bo Warming Bjelkes Alle 46, KbhN

HISTORIENS TILFØJELSE I D A G

Bellahøj Politi er et Musoliniagtig sadistkorps der får lov at skærpe
kløerne på at prøve at mobbe mig
7 gange denne sommer har autonom-falskanmedere påstået
blufærdigedskrænkelse når jeg gik i nederdel og skøre
udrykningspatruljer er gået med uforret sag, efter at jeg skældte den
hæder og ære fra.
Iaften kom de for at hævne det. og anholdt mig og smed mig i hundehul
og ved forhør oplyste de. at to håndværkere havde set mig
blufærdighedskrænke
De løj at håndværkerne havde bedt mig forlade børnehavelegepladsen kl
153o - det var bælgravende mørkt så kl var 18 og om formiddagen havde
den ene af dem kritiseret min nederdel og den anden erklæret sig
demonstrativ ligeglad
Da de på børnehavelegepladsen som p.t. i månedsvis har været børnefri
byggeplads, ,
så mig gå ind for at se dem hamre kæmpepæle ned, bad de mig forsvinde
og det gjorde jeg øjeblikkeligt
Men jeg måtte i dag afgive DNA- og normale fingeraftryk før jeg tog en
taxa hjem - men de tør ikke anlægge byretssag denne gang. Man skal
være uterlig og ekhibitionistisk og blottende. og intet af det gælder
mig, men jeg er stolt over at tilføje dem nederlag, for de er vant til
plebejere, og tror de kan lykkes med alt.