Bellahøj Politi er et Musoliniagtig sadist~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 20:30

Bellahøj Politi er et Musoliniagtig sadistkorps der får lov at skærpe
kløerne på at prøve at mobbe mig
7 gange denne sommer har autonom-falskanmedere påstået
blufærdigedskrænkelse når jeg gik i nederdel og skøre
udrykningspatruljer er gået med uforret sag, efter at jeg skældte den
hæder og ære fra.
Iaften kom de for at hævne det. og anholdt mig og smed mig i hundehul
og ved forhør oplyste de. at to håndværkere havde set mig
blufærdighedskrænke
De løj at håndværkerne havde bedt mig forlade børnehavelegepladsen kl
153o - det var bælgravende mørkt så kl var 18 og om formiddagen havde
den ene af dem kritiseret min nederdel og den anden erklæret sig
demonstrativ ligeglad
Da de på børnehavelegepladsen som p.t. i månedsvis har været børnefri
byggeplads, ,
så mig gå ind for at se dem hamre kæmpepæle ned, bad de mig forsvinde
og det gjorde jeg øjeblikkeligt
Men jeg måtte i dag afgive DNA- og normale fingeraftryk før jeg tog en
taxa hjem - men de tør ikke anlægge byretssag denne gang. Man skal
være uterlig og ekhibitionistisk og blottende. og intet af det gælder
mig, men jeg er stolt over at tilføje dem nederlag, for de er vant til
plebejere, og tror de kan lykkes med alt.