Det svenske glansbillede krakelerer
Fra : Kert Rats

Dato : 05-01-11 14:32

Det bliver vanskeligere og vanskeligere for de politisk korrekte
meningsdannere at opretholde billedet af svensk islam som en særlig fredelig
variant. At talsmanden for Sveriges muslimske råd, Helena Benaouda, har
tætte bånd til en af de personer, der blev anholdt umiddelbart før den
planlagte massakre i JP/Politikens Hus, har ikke gjort sagen lettere.

Læs mere på http://www.sappho.dk/det-svenske-glansbillede-krakelerer.htm

Moderate muslimer? Min bare røv!
Historien viser, at muslimer er mestre i at lyve (taqiya), og at de politisk
korrekte apologeter er så nemme at narre.

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 16:06

On Wed, 5 Jan 2011 14:32:03 +0100, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

> [...]
>Historien viser, at muslimer er mestre i at lyve (taqiya), og at de politisk
>korrekte apologeter er så nemme at narre.

Enig, men hvordan gør vi det forståeligt for danskerne ved de kommende
valg?

Hvem ved noget præcist om instrukser i taqia?

Taquia er om falske terror alarmer der får os til at sænke paraderne
og "vupti" så er helligkrigernes magtovertagelse uafvendelig

Udvis for selv den mindste kriminalitet og for over ½ års
arbejdsløshed og blæs på EU som ikke straffer konventionsbrud

DF i regering NU

Fra : Lyrik

Dato : 05-01-11 08:23

On 5 Jan., 16:06, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Enig, men hvordan g r vi det forst eligt for danskerne ved de kommende
> valg?
>
> Hvem ved noget pr cist om instrukser i taqia?
>
> Taquia er om falske terror alarmer der f r os til at s nke paraderne
> og "vupti" s er helligkrigernes magtovertagelse uafvendelig
>
> Udvis for selv den mindste kriminalitet og for over rs
> arbejdsl shed og bl s p EU som ikke straffer konventionsbrud
>
> DF i regering NU
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kun tosser går op i taquia. og kun tosser ser fatamorganaer om hellig
krig i 2011!))
Muslimerne i Danmark er langt mere tolerante og integrerede i
tankegang end i Sverige. De er et gavnligt arbejdsomt element og vi
bør importere så mange af dem vi kan! Vi har brug for ekstra hænder nu
når efterlønnen bliver bevaret! der skal også være en ordentlig stab
til at servicere de gamle 68 ere i deres alderdom!
Det er Glistruptilhængerne vi ikke har brug for! de er heldigvis snart
væk!

jens))

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 05-01-11 16:28

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til at servicere de gamle 68 ere i deres alderdom!
Det er Glistruptilhængerne vi ikke har brug for! de er heldigvis snart

Helt enig med Jens, vi har brug den muslimske arbejdskraft og vi får brug
for flere.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-11 17:20

On 01/05/2011 04:22 PM, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Muslimerne i Danmark
> bør importere så mange af dem vi kan!

Så er korsridder-Lyrik igen skiftet over til assasinerne - tsk tsk

Muhamserne koster 100 mia årligt og de vil aldrig kunne integreres i
civilisationen. Som en af deres ghetto-imamer sagde: vi er ikke som
danskerne derfor flytter vi sammen her i ghettoen.

Fra : Patruljen

Dato : 05-01-11 09:08

On 5 Jan., 16:22, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> til at servicere de gamle 68 ere i deres alderdom!
> Det er Glistruptilhængerne vi ikke har brug for! de er heldigvis snart

Hvor en etnisk dansker koster samfundet ca.750.000 kr. fra vugge til
grav, skal der bruges henved 2.5 million pr. indvandrer fra ikke
vestlige lande.

Vi behøver ikke forøge vores udgifter - tværtimod.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 05-01-11 17:43

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

vestlige lande.

Vi behøver ikke forøge vores udgifter - tværtimod.

Nej men i stedet for at importere opvaskere og ufaglærte så man sortere lidt
i ansøgermængden, det burde være muligt at hente arbejdsomme sjæle til vort
rige. Man behøver vel heller ikke at importere ansøgere med svære lidelser
eller PTSD til DK, pointen er at om de går ledige i mellemøsten eller her
går ud på et.

Fra : Patruljen

Dato : 05-01-11 10:36

On 5 Jan., 17:42, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Hvor en etnisk dansker koster samfundet ca.750.000 kr. fra vugge til
> grav, skal der bruges henved 2.5 million pr. indvandrer fra ikke
> vestlige lande.
>
> Vi beh ver ikke for ge vores udgifter - tv rtimod.
>
> Nej men i stedet for at importere opvaskere og ufagl rte s man sortere lidt
> i ans germ ngden, det burde v re muligt at hente arbejdsomme sj le til vort
> rige. Man beh ver vel heller ikke at importere ans gere med sv re lidelser
> eller PTSD til DK, pointen er at om de g r ledige i mellem sten eller her
> g r ud p et.

PTSD gruppen er overvejende flygtninge. Vi har ingen indflydelse på,
hvem der kommer til landet som flygtninge.
Jeg er så ikke helt klar på, hvad du mener med - svære lidelser?
Flygtningene ankommer hovedsageligt fra ikke-vestlige lande. Jeg ved
ikke om der skelnes mellem flygtninge og almindelige indvandrere i de
der tal?

Fra : Patruljen

Dato : 05-01-11 10:38

On 5 Jan., 17:20, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> S er korsridder-Lyrik igen skiftet over til assasinerne - tsk tsk
>
> Muhamserne koster 100 mia rligt og de vil aldrig kunne integreres i
> civilisationen. Som en af deres ghetto-imamer sagde: vi er ikke som
> danskerne derfor flytter vi sammen her i ghettoen.-

Jeg må tilstå - Martin Larsen. Jeg har ikke så let ved at tage dig
alovrligt. Allerede dit sprogbrug ud i: "muhamsere", får mig til at
stå af. Du fremstår som en fremmedhader.

Hvorfra stammer dit tal: 100 milliarder årligt ?
Er det noget du selv finder på -

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 07-01-11 22:14

Den 05-01-2011 14:32, Kert Rats skrev:
> [...]
> Historien viser, at muslimer er mestre i at lyve (taqiya), og at de politisk
> korrekte apologeter er så nemme at narre.

De svenske glansbilleder klarer sig fint, da der findes et utal af
"forskere" til at opretholde illusionerne.
Her er en side med lidt eksempler på den populære feministiske trend:

http://tanjabergkvist.wordpress.com/

Hvis sidens oplysninger står til troende må man tage sig til hovedet.

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 07-01-11 22:15

Den 07-01-2011 22:13, Claus E. Petersen skrev:

> [...]
>
> http://tanjabergkvist.wordpress.com/
>
> Hvis sidens oplysninger står til troende må man tage sig til hovedet.

Linket skulle have været:
http://tanjabergkvist.wordpress.com/2011/01/05/det-nya-yrket-forandringsagent/

- cep