The usual suspects
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-11 22:38

   The usual suspects
Politi og forbrydere er ofte to konkurrerende bøllekorps og visse af
politiets fjender bliver svingdørs-indsatte og når nogen skal være
syndebuk så dømmer man en af the usual suspects
Det skal ikke hedde sig at politiet er så bøllet og det er de heller
ikke hver gang

Nietzsche anså lov og orden for eneste vigtige del af god minimalstat
, og mente at vi især straffer for selv at føle os gode, men tilføjede
at

"   Straf: Røver og statsmagt lover at beskytte fællessskabet mod
røvere og er dybest set samme slags væsen, men de opnår deres magt på
forskellig måde. "

Min konsulent i almendannelse Martin Larsen må gerne fortælle mig
navnet på den gamle hærgede skuespiller i Kevin Spaceys fine film The
Usual Suspects. Han er netop død

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-11 23:09

> [...]
>
>Min konsulent i almendannelse Martin Larsen må gerne fortælle mig
>navnet på den gamle hærgede skuespiller i Kevin Spaceys fine film The

Gad vide om arier-fanatikeren Martin Larsen, der tror jeg er
"niggerlover" er klar over at Napoleons kone Josefine var mulat fra en
sukkerrørs-ø nær Haiti

Hans forgabthed i almendannelse om dansk jazz altså slavisk
negerefterligning omfatter Bamse

Men kan han svare på hvorfra nedenstående kloge kommentar til
ovenstående Nietzsche citat er fra - det er en dansk film altså
patriot-pensum

"Politik er et spil. De, der er bedst til det spil, vinder, og det er
ikke altid de gode. Sådan tror jeg, det er , og hvis folk vidste, at
politikerne er sådan, og vi ikke stak os selv blår i øjnene, ville vi
ikke få sådan et chok over det"

SVAR "Kongekabale", vistnok sagt af Søren Pilmark, så det er spot on
det som man bør vide

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-01-11 10:07

On 01/03/2011 11:09 PM, Bo Warming wrote:
> "   Straf: Røver og statsmagt lover at beskytte fællessskabet mod

Kan du ikke selv slå det op - noget med pastelhvid

> Gad vide om arier-fanatikeren Martin Larsen, der tror jeg er
> "niggerlover" er klar over at Napoleons kone Josefine var mulat fra en
> sukkerrørs-ø nær Haiti

Jeg ved at hun blev spændt fast i et særligt gyngestativ, så kejseren
ikke behøvede at bevæge sig under intimkontakt.

> Hans forgabthed i almendannelse om dansk jazz altså slavisk
> negerefterligning omfatter Bamse

Det er ikke din eklatante mangel på almendannelse vedr den danske
pop/folke-musikscene som jeg klandrer - MEN det er dit overlegne
kulturradikale reaktionsmønster, hvor du slår dig for brystet og siger
*tak Gud at jeg ikke kender til dansk popmusik* men ved alt om 200 negre

> "Politik er et spil. De, der er bedst til det spil, vinder, og det er
> ikke altid de gode. Sådan tror jeg, det er , og hvis folk vidste, at
> politikerne er sådan

Er hvordan? spillere? forstillelse? DF har to gode præster som ikke
kender spillereglerne så godt, og som derfor bliver sendt i retten
anklaget for at tale sandt!

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-11 13:41

On Tue, 04 Jan 2011 10:06:54 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>kulturradikale reaktionsmønster, hvor du slår dig for brystet og siger
>*tak Gud at jeg ikke kender til dansk popmusik* men ved alt om 200 negre

Jeg gider godt stort væddemål om at jeg intet sådant har skrevet

Bring gerne copypaste

Jeg er fra hjem med Politiken og syns det ER en levende avis og PH var
jeg begejstret for længe før jeg mødte Glistrjup der også er det

Men at sort jazz engang gav mig større højdepunktsoplevelser end selv
Bach, blir jeg ikke udansk eller krypto eller anden slags kommunist af

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-01-11 14:06

On 01/04/2011 01:40 PM, Bo Warming wrote:

> Jeg gider godt stort væddemål om at jeg intet sådant har skrevet

Nej, selvfølgelig sagde du ikke *nøjagtigt* sådan, ligesom farisæerens
surdej ikke skal forstås bogstaveligt. tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-11 16:11

On Tue, 04 Jan 2011 14:05:46 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej, selvfølgelig sagde du ikke *nøjagtigt* sådan, ligesom farisæerens
>surdej ikke skal forstås bogstaveligt. tsk tsk

Du har et ond-godt univers hvorUSA er en helligdom så når mine
opiumskrigsanalyser ridser i dine koldkrig-forenkling så skal jeg være
kryptokomunist

Derfor havde du en usaglig oplevelse af bevidststavefejl i en
dansktopsanger og du så nedvurdering af sangskat - som for mig også er
PHs OsvaldHelmuth "Havnen" og Rachel Rastenni

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-01-11 17:25

On 01/04/2011 04:10 PM, Bo Warming wrote:

> Du har et ond-godt univers

Ja

Men det var interessant at jeg fik BW til at sige Wauw 2 gange i tråd om
samme emne som her. Den lyd er jeg aldrig stødt på før i BW's gigabyte
af årligt skriv, så en nerve må være ramt.

> Derfor havde du en usaglig oplevelse af bevidststavefejl i en
> dansktopsanger

5-6 gange tror jeg, og ingen af dem ramte rigtigt...

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 02:43

On Tue, 04 Jan 2011 17:24:56 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
Et sært svært langt ord og din almendannelse er ikke hvad den gir sig
ud for at være, men Steven Spielberg kalder ham VERDENS BEDSTE
SKUESPILLER så du BURDE kunne ham

Han var god som brass dirigent og sammen med Kevin Spacey

>Ja

Læs Hinsides godt og ondt

> [...]
>af årligt skriv, så en nerve må være ramt.

>5-6 gange tror jeg, og ingen af dem ramte rigtigt...

Det er fejl% vedr din sarkasme du skriver om nu, ikke ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-11 09:51

On 01/05/2011 02:42 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Læs Hinsides godt og ondt

> Det er fejl% vedr din sarkasme du skriver om nu, ikke ?

Højst 10% desværre...

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 11:44

On Wed, 05 Jan 2011 09:50:49 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
Fejl-antal sku der ha stået, ikke fejl%
>Højst 10% desværre...

Min engang beundrede storebror kritiserede konstruktivt mine tekniske
fremmedord for at være plastikdansk og jeg lærte af min far at vægte
meget i %er og jeg var lidt betænkelig, da min søn kopierede det - men
han landede på fornuftig balance

Han ville aldrig tale om arv/miljø som 2/1 vægtede, for uden
definition er det uden mening, og han har i sit biologistudium haft
kurser i sådant

Dit %-skøn om sarkasme kan ingen m/u universitetsbagrund følge

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-11 13:47

On 01/05/2011 11:44 AM, Bo Warming wrote:
> [...]
> kurser i sådant
>
> Dit %-skøn om sarkasme kan ingen m/u universitetsbagrund følge

Og snart påstår du vel at ML tager fejl, fordi din søn har hilst på
dronningen.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 15:39

On Wed, 05 Jan 2011 13:46:58 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og snart påstår du vel at ML tager fejl, fordi din søn har hilst på
>dronningen.

Ikke forstået

Jeg syns det er godt og modigt at præcisere skøn med tal og %er , men
du kan ikke tage noget i % af noget, der er en inkommensura størrelse,
så dine 10% var en svipser

Rundetårns højde og et tordenskralds højde måles med forskellig enhed

DNAs indflydelse på IQ og opvækstmiljøets har heller ikke en fælles
enhed, så du kan kvantificere en generel vægtning af vigtighed

Ved nogle beslutnigstyper fx om avl (fx med skønhed som mål)er din
prioritering af DNA klog
VEd PHs analyse af hvordan den geniale jazz opstod er social arv mere
end en milliard gange vigtigere end bioarv og hudfarve

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-11 17:09

On 01/05/2011 03:38 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> så dine 10% var en svipser
>

> Rundetårns højde og et tordenskralds højde måles med forskellig enhed

Totalt vrøvl. Fejl (i science) er usikkerhed på en talstørrelse.
http://en.wikipedia.org/wiki/Observational_error

> DNAs indflydelse på IQ og opvækstmiljøets har heller ikke en fælles
> enhed, så du kan kvantificere en generel vægtning af vigtighed

Du godeste noget vrøvl

Hold op med dit socialarvspjat, din WTC-konspiration, dit anti-Einstein,
dit USA-had, din negrofili og din sinofili og mærk fordelene ved at være
fordomfri tænker.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-11 18:44

On Wed, 05 Jan 2011 17:09:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Hold op med dit socialarvspjat, din WTC-konspiration, dit anti-Einstein,
>dit USA-had, din negrofili og din sinofili og mærk fordelene ved at være

Overvej sund moralrelativistisk tolerance istf dit god-ond-univers som
tilfældigheder har gjort proEinstein, pro USA, antinegre,antiKina

Aldrig har du leveret argumentation vedr disse 4 hadholdninger, mine
forsøg på meningsfuld dialog tråd flygter du fra og lyver at du HAR
svaret, hvad alle kan se du ikke har.

Om WTC-demolition gælder at det eneste vi ved er at vi intet ved og
social-arv-debat strander på at du afskyr klare sokratiske
definitioner

Du dutter mig den mening på/ at jeg sku anse WTC-konspiration for
bevist - en mening hvis vanvid alle kan forstå/
Sandsynlighed har grader og %er
- her er definitioner klare, men dit fodboldsprincip om at alt skal
have sejr og tab , bør du da ku modificere med at det i WTC-debat står
LIGE, 1-1

Hvis du forguder Bush og siger hans sandsynlighedsvurdering om WTC er
lov, så kan du da ikke kalde dig en fordomsfri tænker?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 11:34

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Hold op med dit socialarvspjat, din WTC-konspiration, dit anti-Einstein,
>dit USA-had, din negrofili og din sinofili og mærk fordelene ved at være

Hverken du eller jeg eller andre her kan kaldes fordomsfri

Jeg har ingen af de filier og fobier du nævner

Jeg har nuancerede meninger, som blot ikke matcher dine - so what

At gå efter bold er at stoppe at pådutte modpart nogee letangribelige
generelle holdninger
Lad os prøve det

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-01-11 12:12

On 01/14/2011 11:33 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Jeg har nuancerede meninger, som blot ikke matcher dine - so what
>
> At gå efter bold er at stoppe at pådutte modpart nogee letangribelige

Meninger, især politiske, bør ideelt set være fremkommet som resultat af
rationel overvejelse, dvs man bør ransage sin hjerne for irrationelt
USA-had fx. Først da kan boldspillet blive interessant.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-11 10:22

On Fri, 14 Jan 2011 12:11:59 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Det ville der ikke være logik i og der er logik i alt hvad jeg skriver
- nøgtern smålig antivelmenerisk logik evt

>Meninger, især politiske, bør ideelt set være fremkommet som resultat af
>rationel overvejelse, dvs man bør ransage sin hjerne for irrationelt
>USA-had fx. Først da kan boldspillet blive interessant.

Jamen så lad os fordybe os i USA-venligheden overfor Stalin der
foræredes østeuropæerne som slaver 1945-89 - indtil min halvhjertede
kommuinistven Gorbatjov tog USA-kritiske skridt mod
perestroika-markedsfrihed og en muslimbekæmpende glasnost-Putin

Kan du forsvare at Ungarn sku ejes af USSR
når USA ku have stillet betingelser til Stalin da anden hundredtusind
lastbilforsendelse ku redde frem mod Kursk og Stalingradsejr var skabt
af USA pr første batch Detroit-lastbiler via Alaska

Det er let at være bagklog om WHY THE EAST WAS LOST men de ku ha
undgået Peal Harbour hvis de havde tilbudt japserne frihandel som de
foregiver at elske

Da fly der i 1942 havde bombet Japan sku nødlande nær Vladivostok
forbød Stalin det, , så mit forslag om betingelser kræver ikke synsk
bagklogskab

Stalin var som muslimer der aldrig viser taknemlighed, så FDR var med
ondskabsfuldt tossegodhed og ØstEuropa bør hade USA for det, men
Hollywood ejer folks meninger og lyver

Du er vist også så koldkrigs nidnag rethaverisk som Bent Jensen

Selvom du klogt respekterer McArthy-s "heksejagt" som du desværre
flygtede fra at debattere

1956 gad USA ikke hjælpe Ungarn ved at true Krutsjov, men farce om
Cuba der gav misilfjernelse fra Tyrkiet gad de, selvom risiko for
atomkrig var nul

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-01-11 11:25

On 01/17/2011 10:21 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> lastbilforsendelse ku redde frem mod Kursk og Stalingradsejr var skabt
> af USA pr første batch Detroit-lastbiler via Alaska

Der var jo tanker om at fortsætte med nedkæmpelse kommunisterne, men den
degenererede Cambridge bøsseoverklasse var jo salonkommunistisk og
forhindrede det måske. Og D-dagshistorien kunne have været fremrykket,
hvis ikke overkommandoen var i splid med sig selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-11 12:12

On Mon, 17 Jan 2011 11:24:50 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>forhindrede det måske. Og D-dagshistorien kunne have været fremrykket,
>hvis ikke overkommandoen var i splid med sig selv.

Altså du beskriver klogt USA som så lallende at det er dig og aldrig
mig der kan kaldes USA-kritisk

Gorbatjov som Glistrup og Rust fremmede var til sin død kommunist

Ikke krypto men erklæret

Så mon ikke din Tourette-håndbog bør forny sit sortiment af skældsord

Eller gå efter bold ej mand