Da grim blev indfoert i Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 17:49

Paavirkning i fortiden, via quantum entangelment
Og igennem en singularitet!

Stoppe det roedstroemperne kalder en
gigantisk forbrydelse kvinder der bliver kneppet
af maend som ikke spoerger om lov!

Hvem er de kvinder?

Fysisk attraktive eller grimme?

Skal de paen mennesker doe, som heksene vil?
Skal nye mennesker i masse medierne og
Tv-Serierne?

Hvad med de folkevalgte der er valgt paa udseende?
Var der uautoriseret stang i staamtraet for
Tyve generationer siden?

50?

Er det ulovligt, ikke at standse en forbrydelse
hvis man er istand til det?

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 17:54

On Mon, 03 Jan 2011 16:48:30 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Tyve generationer siden?

> 50?

> Er det ulovligt, ikke at standse en forbrydelse

Det hollder haardt og meget smertefuldt ikke
At goere de paene grimme en gang imellem!

Hvis nu at der bliver indfoert grim kvota!

Saaledes at jeg kan vaere lidt lovlydig,
Og de paene lidt grimme!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 18:09

On Mon, 03 Jan 2011 16:54:28 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> At goere de paene grimme en gang imellem!

> Hvis nu at der bliver indfoert grim kvota!

> Saaledes at jeg kan vaere lidt lovlydig,

Jeg naegter at blive torteret indtil de paene bliver
grimme, bare fordi Bjoerbnholt syntes at jeg skal foelge
Lovgivnimngen, naar han er faerdig med at bryde den
Og jeg vil have haevn!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 18:13

On Mon, 03 Jan 2011 17:09:08 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> grimme, bare fordi Bjoerbnholt syntes at jeg skal foelge
> Lovgivningen, naar han er faerdig med at bryde den

Faerdig med at bryde lovgivningen er der saa
aabenbart forskellige fortolkninger af!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-01-11 18:23

On Mon, 03 Jan 2011 17:12:35 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Faerdig med at bryde lovgivningen er der saa
> [...]

Hvis der kommer lidt kuloer paa DF toppen, saa
de ikke saa fremmedfjendske!