El Trajabadors kynisme-anklager
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-11 00:48

El Trajabadors kynisme-anklager
Fordi jeg vedr Beredskabstjenestens blødsødenhed med bornholmske
hobbylandmænd plaget af pikant snedrys (vistnok tøet væk samme uge)
Tilråder sparsommelig Glistrup politik a la Kinas

Så beskyldes jeg for udansk kynisk usolidaritet

Fat dog at kun nuancer og Tidshorisont skiller os
Jeg vil som Glistrup vække danskerne før afgrundens kant - vedr
statsudgifter og vedr muslim-folkevandring(to kæmpeproblemer med
kæmpeoverlap)

Syng med mig "Og efter vinter kommer vår"
Hvis sidste vers er af Nietzsche og starter"Det der ej nedbryder, det
styrker"

Vinterbadere er lidt tossede, har for god tid,
Men når folk ser dovne mig rydde mit fortov for sne i bare tær og
ultrakort nederdel. så indser de at sommer-hetz om at aparte
beklædning indicerer pædofili, var en svipser