Den første advarer
Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 21:56

Den første advarer

Mens de kommunistforskrækkede sad og stak nåle i deres voodo dukker,
var Glistrup pioneren der først af alle danskere læste koran og
gennemskuede og skrev alle de kloge advarsler mod folkevandringen som
Martin Larsen sidenhen - og klogt - har gentaget

Jeg havde meldt mig under hans faner straks jeg kom hjem fra fire års
skadeligt ulandsarbejde og når Glistrups kone fandt det vulgært at han
skrev

"Når en tibetansk bjergged får en torn i foden, er det ikke et dansk
problem." kom jeg i tvivl om racisme ikke er kløgt. Kulturracisme
altså, ikke Martin Larsens biologi-troende hvor DNA er gud

Men hun tilføjede "efter nogen tid viser det sig altid at han har ret"
og jeg lyttede til Glistrups konsekvente bold ej mand og indså ar han
havde altid ret

Men den første advarer blir stenet

It is the business of few to be independent. It is a privilege of the
strong. Nietzsche

   Jeg roser ledere og forløbere - dvs dem der forlader sig selv
og ikke bekymrer sig det mindste om de bliver fulgt eller ikke.
Nietzsche

   Personligheder, ikke principper, flytter tidsalderen. Oscar
Wilde
   The nobly born must nobly meet his fate.Euripides

   For mig er en lig titusind hvis han er den bedste Heraklit

   Der skal kun to-tre modige mennesker til at ændre en nations
ånd.    Voltaire

   He who is firm in will, molds the world to himself Goethe
(1749-18 German Poet, Dramatist, Novelist, and Scientist.

   Kun den der har kaos i sig kan føde en dansende stjerne.
Nietzsche
   "Mit store talent består deri, at jeg ser alt klart. Min
ejendommelige form for veltalenhed skyldes også, at jeg ser det
væsentlige i et spørgsmål fra alle sider. Den lodrette linie er
kortere end den skrå linie".Nietzsche
   "Eneren er interessantere end massen, mente Sokrates,

If I were not Alexander, I would be Diogenes       Alexander the
Great In Plutarch Parallel Lives 'Alexander' ch. 14, sect. 3
   Lederen står altid ansigt til ansigt med en ublid skæbne.
Charles de Gaulle
      Det er overmenneskets skæbne at være en der skaber.
Nietzsche
      It is not the strengths, but the durations of great
sentiments that make great men. Nietzsche