Familie Journalen og Sabel raslen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 08:22

Min underbevidsthed og Brainstem
Spiller EVE Online!

Den der metalfarvede Krydser set bagfra,
Og har besluttet sig for at goere et nyt
stjernebillede
(der er muligvis en satelit indblandet)

/ \ egentlig burde det vaere mere
i retning af / \--

Kvante Mekanik!

Det burde egentlig give udslag i
stoerre indestaaende paa min bank konto!
Og flere 17 aarige i min seng!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 08:02

"Peter Nicolaysen" <sanepeter@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.2147870897806488008@news-europe.giganews.com...
> [...]
>
> Kvante Mekanik!
>
> Det burde egentlig give udslag i
> stoerre indestaaende paa min bank konto!

En Ferox!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 08:54

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:0pudnV53xPHEvr3QnZ2dnUVZ8tednZ2d@giganews.com...

> [...]
>
> Kvante Mekanik!
>
> Det burde egentlig give udslag i
> stoerre indestaaende paa min bank konto!

Frygt-Tyren(Oxen,Oksen)

Der har drillet og nu ligger derude og viser roeven,
mooner jer!

/ \- (det lille naesten usynlige ar, paa min hoejre skulder, er indbygget i FrygtOksens Design)

Nu maa vi se om Spaniolerne toer, eller om de er bange for at miste derea Amarda

Frygtoksen er Caldari(Faktion), Amar er en anden (Faktion) i Eve online!

Drillerierne bliver ved indtil i er derude!

(jeg er blevet skide god til der Rasputin agtige!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 10:26

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:Z_idnetwUPXvsr3QnZ2dnUVZ8nSdnZ2d@giganews.com...

> [...]

Drillerierne bliver ved indtil i er derude!

(jeg er blevet skide god til der Rasputin agtige!)

Et horn goer Kristendommen det andet Islam!
Det er det der sker naar kaellingerne rammer klodserne
og Tyren bliver rasende og svare igen!

De bliver taemmet,braendt paa baalet, pisket,torteret,stenet og hjernevasket!
Og alle ved hvor skide godt det er!
Fremskridt&Civilization

Se hvor godt i har det!
Bare fordi kvinderne laerte hvem der bestemmer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 12:11

On Sun, 2 Jan 2011 10:26:01 +0100, "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Fremskridt&Civilization

> Se hvor godt i har det!
> Bare fordi kvinderne laerte hvem der bestemmer!

Blev i ramt af "Al Ked A" det burde i fandme ogsaa
vaere!

Det mest torterede menneske der nogensinde har
eksisteret, torteret til at sige jeg vil
"kneppe kvinder med en hund"

Fordi hvis jeg ikke bryder mig om DF saa hvil
Jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske
Hunde!

Hvordan var det? Kunne i godt li det?
Vil i have hunden igen?

Den kommer ikke i det kvante mekaniske mareridt!
Den er jo bare et dyr, og Haren Krisna goer
heller ikke!!!

Vil i have flere bank moegkaellinger???

Den Umenneskelige Peter kommer ikke i Helvede!

Jeg har bygget det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 12:19

On Sun, 02 Jan 2011 11:11:10 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> heller ikke!!!

> Vil i have flere bank moegkaellinger???

> Den Umenneskelige Peter kommer ikke i Helvede!

Der staar en oedelagt Pik statue foran mit vindue!
Trampet flad og fyldt med huller, der ingen kugler
I kalaha spillet der fungere som en baenk!!!!

Alle de sorthaarede Jyders boern faar deres pik hud
Skaret af som boern!

Efter jeg har smidt dem ud af deres eget land, skide
narkohandlere og narkomaner!!

Og der er aegte it "is real" og nu ved i det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 12:47

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> heller ikke!!!

> Vil i have flere bank moegkaellinger???

> Den Umenneskelige Peter kommer ikke i Helvede!

Og hvad med at programmere folk til at trykke
paa deres egne testikler, for at faa smerten til
at gaa vaek, fra da der blev trykket paa dem
tidligere, som er blevet gjort forsinket
med programmering!

Og personen er torteret til at vaere et savlende
Uvidende dyr?

Hvad er der galt i jeres hovede?

Og jaa, jeg er mere Dansk end alle andre der
laeser det her!!!!

Og jeg burde vide det!(og det goer jeg ogsaa)

Og jaa jeg bliv foedt i Roed ovre!
Og havde sex foerste gang med en kvinde
Fra Hor slunde!!!

Det er mit Univers!!! Jeg flaar jer fra
hinanden atom for atom hvis jeg vil!

Og ja hun hed Kristina!
Og hende broed jeg mig egentlig ikke
saerligt meget om!

Og nej jeg er ikke en Homoseksuel!
Jeg ved hvad der interessere mig paa det omraade!
Og hvis folk proever at bestemme over hvordan jeg
Skal vaere saa smider jeg dem ud af virkeligheden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 12:50

On Sun, 02 Jan 2011 11:47:00 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og hvis folk proever at bestemme over hvordan jeg
> Skal vaere saa smider jeg dem ud af virkeligheden!

Og jaa, det er 17-28 aarige unge kvinder!
Praecis som den gang!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 12:54

On Sun, 02 Jan 2011 11:50:07 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Eve

> =

> Og jaa, det er 17-28 aarige unge kvinder!
> [...]

Og fordi der nogen har pastaaet det,
Saa er de eneste Muslimer der kommer i det
Kvante mekaniske mareridt(Helvede), dem der ved hvor
en homoseksuel bor, og lader vaere med at
braende dem levende!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 13:01

On Sun, 02 Jan 2011 11:54:17 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Saa er de eneste Muslimer der kommer i det
> Kvante mekaniske mareridt(Helvede), dem der ved hvor
> en homoseksuel bor, og lader vaere med at

En eneste kvinde der taenker tanken!
Og alle kvinder kommer i altid torturen,
Det kvante mekaniske mareridt!
Ogsaa de Muslimske!

Og det er aegte!

Er i rasende?
Tror i, at i kan manipulere jeres maend til
At banke mig? Til at risikere det
kvante mekaniske mareridt, for jer?

For jeres skyld, saa i kan faa lidt haevn,
Hvis i ikke kann styre jeres egne beskidte tanker?

Ups, der roeg i sku i, igen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 13:03

Jeg er sku altid den gode!!!

Det er det der er tricket/hemmeligheden
Moegkaellinger!

Opfoer jer paent over for mig!
Og jeg opfoere mig paent over for jer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-01-11 13:36

On Sun, 02 Jan 2011 12:03:06 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> http://tinyurl.com/y9bsn2h

> [...]

Og hvad nu hvis Frygt oksen smider med sten
og smadre vinduer?

Jeg har gjort det foer!

Og jeg har lavet/vaere med til at lave flere,
end jeg har oedelagt!