Sengen er kvindernes prædikestol, også i M~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 23:19

Sengen er kvindernes prædikestol, også i Mellemøsten
Muslimkvinders interne steninger gør dem ikke undertrykt, mer end
Vestens kvinder

Får du børn med en kvinde kan du i vesten få børnene tvangsfjernet
grundløst af matriarkatets top, som kontrollerer og pariastempler
lavrangs-medsøstre i flæng. Jeg tror mine børns mor forlod mig fordi
hun så risiko for at mine afvigelser ku føre til sådan straf fra
top-kvindefascisterne.

I Muhamedanien er sanktionen mod medsøstre der skal mobbes, at de
gives en steningsdom og altid er et vogterråd , politi og stenende
pøbel parat til at rykke nyudnævnte pariaer ned til krøblingestatus
hvilket er cirka så ondskabsfuldt som vore statslige tyverier af
kvindens halve liv, hendes børn. Tænk på Thor-sagen sidste sommer.

At kvinder overalt er hinandens undertrykkere og mega-magtfulde
fremgår af nedenstående vismænds aforismer om det stærke køns
psykologiske supermagt

"Sengen er kvindernes prædikestol"Ordsprog
"   Gennemsnitsmanden er mere intereseret i en kvinde, som er
intereseret i ham, end i en kvinde - hvem det end måtte være - som har
smukke ben.      Marlene Dietrich
"Den kloge kvinde ønsker sig altid en lille smule mere, end hendes
mand kan byde hende, men aldrig så meget, at han bliver modløs. Sarah
Bernhardt
"   When a man is in love he endures more than at other times, he
submits to everything.      Nietzsche
Det er ikke så stor en kunst at fange en mand i en kvindes net. Men
det er en meget stor kunst at få manden til at tro, at han løber frit
omkring inde i nettet. Colette
Johs V Jensen skrev om "kvinders konstitutionelle lyve-evne"
   Køkkenet er kvinders gode skriftestol. Martin A. Hansen
   Kvindens hemmeligheder er få og små i forhold til hendes
åbenlysheder. Frithiof Brandt
Omgang med kvinder er gode sæders element.    Goethe
   Onde kvinder piner os, gode kvinder keder os. Det er den
eneste forskel der er imellem dem.    Wilde
"No man has real succes in this world unless he has got a woman to
back him, and women rule society" Oscar Wilde
   Den mandlige del af menneskelighedenfalder i to grupper.
Sandstrand og klipper. Kvinden er altid havet. Claude Avelin
   Kvinde styrer verden ... ingen mand har nogensinde gjort
nogetsomhelst, som en kvinde ikke har tilladt ham at gøre eller
opmuntret ham til at gøre.      Bob Dylan
   Manden regerer verden, kvinden regerer manden. Spansk
ordsprog
Kvinder civiliserer menneskeslægten. Hvad er civilisation. Jeg svarer:
Gode kvinder magt. Ralph Waldo Emersen
Hrd   Sikken´ hjerne man giver de mænd, man er forelsket i! Liva
Weel
Hredskab   Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
e"Det er bevis på kvindens visdom, at hun altid har vidst at blive
forsørget. Nietzsche
   Kvinden er et spejl med den herlige evne at afspejle mandens
skikkelse i dobbelt størrelse. Fjernes spejlet, dør ham måske som
narkovraget, der fratages sin heroin. Virginia Woolf. Politiken-kronik
27-11-2004
Kvindesjælen er en gåde. Når man bedrager en kvinde, så elsker hun én.
Og når man elsker hende, bedrager hun én. Simplicissimus
HrSMSM   Næst efter at blive gift synes en pige bedst om at blive
svigtet i kærlighed lidt i ny og næ. Jane Austen
Hrv   Kvinder er en raffineret blanding af pyromaner og brandvæsen.
Marcel Aymé    Næst efter at skade findes der intet, kvinder er så
gode til som at forbinde.      J.A. Barbey

   En mand tror, han ved, men en kvinde ved bedre.   Kinesisk
ordsprog
   Han var stærk - der stod kvinder bag ham. Henrik Ibsen
   Jeg har aldrig været mere deprimeret end at det kunne kureres
ved tanken om en ny hat.      Karen Blixen
   Jeg tilbeder stærke mænd med svagheder.   Brigitte Bardot
   Mændene behersker ikke vor verden, de administrerer den kun.
Behersket bliver den af kvinderne.    Esther Vilar
   Mange hæderlige mænd er af elskov og modgang ført ind på
digtningens slisk. Nis Petersen
   Når en kvinde ikke kan klare børnene, begynder hun at opdrage
manden - en eller anden oplevelsessucces har enhver jo brug for.
Stella Bing
   Når en kvinde ler, ved hun noget, når hun græder, vil hun
noget. Svensk ordsprog
Når kvinderne har gjort en mand til et får, fortæller de ham altid, at
han er en løve med en vilje af jern. Honoré de Balzac
"Hvor højt kvinder end ærer deres mænd,
så ærer de dog endnu mere de af samfundet anerkendte magter og høje
stillinger. ;
de har i århundreder været vænnede til at træde frem for alt herskende
i bøjet stilling,
med hænderne foldet over brystet og til at misbillige al opsætsighed
mod den offentlige magt.
Nietzsche