Anna Marie Zimmermann aflyser i januar
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-01-11 23:57

Anna Marie Zimmermann, som styrtede med helikopter, på vej til et spillejob
på et diskotek, fortæller på sin hjemmeside at hun på grund af situationen
aflyser sine spillejob i januar.
Hun håber snart at kunne genoptage sine spillejob.

Her er hvad hun skriver

CITAT START
Noch keine Auftritte im Januar
Aufgrund der momentanen Reha kann ich im Januar leider noch nicht auftreten
und muss die Termine absagen. Mir geht es aber immer besser und ich hoffe
das ich bald wieder mit Euch feiern kann. Sobald es Neuigkeiten gibt,
erfahrt ihr es hier.
Bis dahin wünsche ich Euch, Euren Familien und Freunden ein tolles
Weihnachtsfest und einen guten Rutsch ins neue Jahr. Vielen, vielen lieben
Dank für Eure Unterstützung in dieser schweren Zeit und die vielen lieben
Worte!

Alles Liebe, Eure Anna-Maria!
CITAT SLUT

Og lægerne troede ikke at hun overhovedet overlevede.

Vi skal da lige have et klip med hende. Det er fra "Die Neue Hitparade" på
RTL. Hun synger "1000 Träume weit". Den kender vi da i hvert fald.
http://www.youtube.com/watch?v=CCeNe5KeON4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 02-01-11 05:24

On 1 Jan., 23:56, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:
> Anna Marie Zimmermann, som styrtede med helikopter, p vej til et spillejob
> p et diskotek, fort ller p sin hjemmeside at hun p grund af situationen
> aflyser sine spillejob i januar.

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget...

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-01-11 13:50

"Jensen" <nondesperado@mail.dk> skrev i en meddelelse

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget...

Så så Jensen ))

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-01-11 00:49

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Jensen" <nondesperado@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget...
>

> Så så Jensen ))

Desværre ikke mindre flovt.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-01-11 00:49

herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> aflyser sine spillejob i januar.

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget...

Tja, der var engang en der efterlyste respekt...

Det ser ud til, godt at kunne tåle en gentagelse...

Flovt.

M.V.H....Benny..