Hvis Tourette var arvelig
Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 05:40

Hvis Tourette var arvelig
Så er det ikke bevist af at en læge TROR det eller har fornemmelse i
den retning. Og det er alt som er anført på denne ng
HVIS Einsteins lovsungne forskning bidrog til abombe, så kan det kun
sandsynliggøres ved at forsøgsrækken fra Curis isolering af første
radioaktive isotop til Manhattan-reaktoren har flaskehalse der kun
kunne være passeret via indsigt i relativity - som jeg ikke benægter.
Kun praktisk gavn betvivles.

EFTER at bomben var affyret, skrev Time Magazine på forsiden at
fissionsprocessen matcher Einsteins gamle E=mc2 formel - men den var
ikke i brug og man vejede ikke reaktorens reaktanter før og efter og
fandt massetab svarende til energiproduktion - og aldrig omdannes
mange % af uranet så det er stadig umuligt

Slagtersvend ML mener at hvis han postulerer er det bevis
Og hvis et links forfatters _smag_ går i hans retning
Som cand.scient ved jeg at meget mangler
Kan nogen modsige mig ,logisk, faktuelt?
Science er ikke en sportskamp hvor den vinder der imponerer dommeren
mest eller får flest mål
Der skal foreligge en ubrudt kæde af årsag-virkning-logik udfra
gentagelige praktiske forsøg. Ellers er det smagsdommeri

Mange videnskabelige spørgsmål a la arvelighed og hvor vigtig var
inspiration fra hr Albert Einstein kan ofte ikke afgøres - det står
nul-nul - kampen er aldrig spillet

Flertalsafstemninger mellem fysikrofessorer afgør heller ikke noget
Videnskab er ikke demokratisk

Læger og lærere , der vil mildne skyldfølelse hos forælde
medTourettebørn har nok flertal der hylder og præker arvelighed, men
det beviser intet