Godt nytår!
Fra : Tim

Dato : 01-01-11 04:55

.... og så ville jeg faktisk skrive: "Jeg håber I alle får et fantastisk godt
nyt år!".

Imidlertid slutter det gamle år ligesom det startede.... med et chicken-shit
mord... bare sådan, for at sætte prikken over I'et

Kun få timer gammelt, bragte 2010 Maria på dødslisten.

Kun et par timer før 2010 var slut, måtte lægerne slukke for respiratoren
for det, forhåbentligt, sidste drabsoffer i år.

http://jp.dk/indland/krimi/article2292373.ece

Jo, jo!

Er det bare mig, eller VAR det faktisk noget mere fredeligt i 70'erne og
80'erne?

/Tim

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-11 09:34

On 01/01/2011 04:55 AM, Tim wrote:
> [...]
>
> Jo, jo!
>
> Er det bare mig, eller VAR det faktisk noget mere fredeligt i 70'erne og

DK var dengang en nation med et lyst håb for fremtiden.
Det er vi definitivt ikke længere. Godt Nytår