Racist Churchill ku li klædernes løgn, afs~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-10 20:02

Racist Churchill ku li klædernes løgn, afslørede sig som snob

Når folk taler nedsættende om "negermusik" er de usle snobber, der vil
have gjort deres egen konventionelle musiksmag statusgivende
Når Churchill kaldte Gandhi for "en halvnøgen fakir", fordi han i
London bar den indiske fattiges lændeklædnormalkostume, så var det
fordi hans argumenter ikke kunne bestå i logik overfor
frihedskæmperens individualisme og anti-materialisme og lyst til
arbejdsglæde ved selv at lave eget hjemmespundet enkelt
bomuldslændeklæde
Udtrykket en "halvnøgen vildmand" brugt negativt om en der forsker i
tilbage til naturen -løsninger er også et forsøg på "proof by
association" altå justitmord uden bevis.
Når man hader mottoet om at man skal være og ikke se ud som, så
latterliggør man usagligt og insinuerer, at "ligner man en fattig, så
er man fattig" altså kritikeren af enkelthed afslører sin lave
intelligens og dårlige logik-evne

Alt tøj er om at gøre sig kostbar - når da ikke kulde gir
isolationsbehov:
"Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed". Ambrose Bierce, Satans Bibel,
"Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde deres
position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj. Henry
Davis Thoreau

Yderligere afslører tøjsnobberne en foragt for sandheden og ærligheden
""   At tie sandhed, er at begrave guld.Danske Ordsprog
"I legen står mennesket nøgent foran sin gud.       Platon
"Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i guddommelig
nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed.       Henrik
Pontoppidan
"Vi starter spædbarnets liv med at svøbe det, det er en form for
trældom". Rousseau
(og læger har idag kortlagt enorme skader af fortidens brug af svøb)
(At han så kister som unødvendige ved begravelse, er en sund spire til
"nudisme", som var ukendt før Rousseau.)
Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære.      Max
Ernst.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-12-10 20:16

On 12/30/2010 08:01 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> latterliggør man usagligt og insinuerer, at "ligner man en fattig, så
> er man fattig" altså kritikeren af enkelthed afslører sin lave

nu hvor du har stukket mig ned bagfra
har du det godt så, og er du glad igen.

Helmig

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-10 02:06

On Thu, 30 Dec 2010 20:15:44 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>nu hvor du har stukket mig ned bagfra
>har du det godt så, og er du glad igen.
Stringent angriber jeg dine meninger og ikke dig

Svar på substans, bold ej mand

Vær ikke en sart mimose, der afskyr logik og facts

Hvad tolker du som bagfra-stikken?

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-12-10 09:11

On 12/31/2010 02:06 AM, Bo Warming wrote:

> Stringent angriber jeg dine meninger og ikke dig
>
> Svar på substans, bold ej mand
>
> Vær ikke en sart mimose, der afskyr logik og facts
>
> Hvad tolker du som bagfra-stikken?

Lad assasinere, saracenere og muhammadanere om snigangreb. Jeg tilhører
den ædle gamle stamme der fægter med åben pande for hvad jeg for alovor
tror.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-10 09:55

On Fri, 31 Dec 2010 09:10:38 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lad assasinere, saracenere og muhammadanere om snigangreb. Jeg tilhører
>den ædle gamle stamme der fægter med åben pande for hvad jeg for alovor
>tror.

godt at høre at du har ambitioner om at tilhøre antivolds-stammen helt
eom jeg

Men hvorfor opdigter du, tidligere i denne tråd, at jeg sku ha
stukket dolk i dig bagfra?
Uanset hvorlangt man strækker metaforer, kan ingen følge dine
aggresssioner

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-10 10:49

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lad assasinere, saracenere og muhammadanere om snigangreb. Jeg tilhører
>den ædle gamle stamme der fægter med åben pande for hvad jeg for alovor
>tror.

Hvornår fægter du med åben pande om de tics som en læge har en
religiøs tro om er forbundet med ganglier og du har ingen links der
peger mod DNA-causalitet, ganglie.-causalitet....?

Vedr DNA har jeg en uddannelse og har udført forsøg , men du
ønsketænker og hylder folk der indrømmer kun at have TRO

Praktisk empiri er the name of the game og du kan i strid med
germanske stammers vaner mixe en uskøn cocktail af faith og belief --
helt som når advokater for terrorister idag påstår forskel på evidence
og proof hvor alt flyder i terminologien

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-10 21:53

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lad assasinere, saracenere og muhammadanere om snigangreb. Jeg tilhører
>den ædle gamle stamme der fægter med åben pande for hvad jeg for alovor
>tror.

Vor kritik af muhamedanere er ret ens men du flygter fra den biologi
som du tolker som knivstik i din ryg

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-11 09:50

On 12/31/2010 09:53 PM, Bo Warming wrote:

> Vor kritik af muhamedanere er ret ens men du flygter fra den biologi
> som du tolker som knivstik i din ryg

Næ, det er BW der tror at han snigløber. Men jeg er upåvirket, og håber
stadig på en bedre debatstil.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 12:23

On Sat, 01 Jan 2011 09:50:29 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Næ, det er BW der tror at han snigløber. Men jeg er upåvirket, og håber
>stadig på en bedre debatstil.

Jeg snigløber aldrig og tror ikke at jeg snigløber og ingen har
præciseret kritisabel debatstil hos mig i 2010 eller 2011 -

Det har dog måske du 30.12 kl 20.15 med følgende sære citat fra en
mig ukendt Helmig og forklaring håbes på

nu hvor du har stukket mig ned bagfra
har du det godt så, og er du glad igen.

Helmig

Hvordan kan man FORESTILLE sig endnu bedre debtstil end min?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-11 12:36

On 01/01/2011 12:22 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> har du det godt så, og er du glad igen.
>
> Helmig
>
> Hvordan kan man FORESTILLE sig endnu bedre debtstil end min?

Hvis du, som ælsker negermusik, ikke har tilstrækkelig almendannelse til
at genkende dette citat fra en dansk popmusiker, så fred med det.
Så ved du måske heller ikke hvem Bamse er?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 13:29

On Sat, 01 Jan 2011 12:36:02 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvis du, som ælsker negermusik, ikke har tilstrækkelig almendannelse til
>at genkende dette citat fra en dansk popmusiker, så fred med det.
>Så ved du måske heller ikke hvem Bamse er?

Et par hundred jazzmusikere sætter jeg så højt som Haydn, Liszt og
Rossini men det meste negermusik efterlader mig ligeglad - helt som
den århusianske Bamse-kult gør.
Tekster jeg kan huske af kontemporær dansk musik er især Shubidua og
Kim Larsen, men er vi enige om at bagfra-stik har jeg aldrig nærmet
mig, jeg holder en uklar nytårsaftale, som du ikke vil gøre klar?

Du tier og samtykker til alle mine Churhill pointer i trådstarten?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-11 13:40

On 01/01/2011 01:29 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> mig, jeg holder en uklar nytårsaftale, som du ikke vil gøre klar?
>
> Du tier og samtykker til alle mine Churhill pointer i trådstarten?

Citaterne ovenfor er polemisk vendt mod ML *udenfor* den relevante
kontekst!
Men din private dresskode ophidser mig ikke nok til at jeg gider
diskutere det - det behov må du ordne med din hjemmehjælp og politiet.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 14:43

On Sat, 01 Jan 2011 13:40:22 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Men din private dresskode ophidser mig ikke nok til at jeg gider
>diskutere det - det behov må du ordne med din hjemmehjælp og politiet.

Dit ord "dresscode" giver absolut ingen mening

Restauranter og institutioner kan have beklædningsregler vedtaget fra
centralt hold, men en spontan , intuitiv individualist har
SELVFØLGELIG ALDRIG en dresscode
Vidal begik samme fadæse som nu du

Din glæde ved fremmedord løber vist af med dig,

Min dovne bekvemmelighed som alle bør kopiere, har vist sig på
offentligt fortov at føre til 7 falskanmeldelser hvor
udrykningspolitinarrøve måtte gå med uforettet sag, så den sag er
uddebateret

Mit ideal er vinterbadere og tysk Freies Kørper Kultur og den gavnlige
rousseauske afsnitning på et dorsk samfund som det kan give

Vedr dig er min kritik at du så - snobbet som Churchill vedr Gandhi ?
- hetzer mod halvnøgenhed som noget primitivt og uintelligent og
barbarisk og vildt

At opleve vildmand i mig kan vist ikke undskyldes

Gandhi fik sin vilje - frit Indien - Churchills naive tro på at han ku
beholde imperie med USA-velmenere som sin chef, gjordes ynkeligt til
skamme og det viste hvor farligt det er at alliere sig med det
vildledte Guds-eget-land

DK bør skifte alliance i Fjernøstlig retning - der er fremtiden

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-11 19:12

> [...]
>>

> Et par hundred jazzmusikere sætter jeg så højt som Haydn, Liszt og
> Rossini men det meste negermusik efterlader mig ligeglad - helt som

Der findes en type velmenere, der ikke kender navne på deres lands
kendteste popmusikere, men gerne praler med at kende 200 hundrede
negermusikanter... Ukendt

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-11 22:55

On Sat, 01 Jan 2011 19:12:06 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Der findes en type velmenere, der ikke kender navne på deres lands
>kendteste popmusikere, men gerne praler med at kende 200 hundrede
>negermusikanter... Ukendt

Du personangriber nu med det værst tænkelige skældsord, værre end
pædofil, nemlig velmener

De 200 berømte swing, dixieland, NewOrleans, bebop , cool og West
Coast solister jeg kan holde foredrag om er af mange højtuddannede
musikprofessionelle helt så betydningsfulde for musikkunstens
udviklnig som Haydn, Lisxt og Rosinni og at nogle jazzelskere har
velmeneri med i deres begejstring betyder ikke at jeg har det

Som nævnt vil jeg end ikke om bigbandkomponisten Duke Ellington, der
nærmer sig wienerklassikens symfonikere sætte ham så højt som Bach,
Mozart og Beethoven, hvis impulser i LIDT højere grad har spredt sig
so ringe i vandet

Det handler om objektive fænomener som harmoni, melodi og rytme vedr
dem alle - Beethovens "improvisation på een tone" er videreført af
Lester Young i Count Basies enormt indflydelsesrige orkesterkunst -
hvordankan der komme "velmeneri" ind i det ??? Forklar dig og fyld
ikke ng med mudderkast her den 1.1.11

JEg læste idag at ham Bamse-schlagermusikanten der vel er på niveau
med Gustav Winkler er død - hvorfor bør man kende ham eller en
Helming?
Du citerede Helming-personen (et teeenage-sexidol, ikke? ) om
bagfra-stik - hvad får dig til at tro jeg har nærmet mig sådan
lav-moralsk netikette?

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-01-11 09:36

On 01/01/2011 10:54 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> Lester Young i Count Basies enormt indflydelsesrige orkesterkunst -
> hvordankan der komme "velmeneri" ind i det ??? Forklar dig og fyld

Det er snobberi og bigotteri - velmenerens yndlingshobbyer. Når PH siger
at han æælsker negre - så bisser flokken og følger stikordet.

> JEg læste idag at ham Bamse-schlagermusikanten der vel er på niveau
> med Gustav Winkler er død - hvorfor bør man kende ham eller en
> Helming?

Svaret er allerede givet ovenfor - almendannelse

> Du citerede Helming-personen (et teeenage-sexidol, ikke? ) om
> bagfra-stik - hvad får dig til at tro jeg har nærmet mig sådan
> lav-moralsk netikette?

Det er forklaret...

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 10:45

On Sun, 02 Jan 2011 09:36:24 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
JEg praler ikke, jeg forklarer HVORFOR at jazz er jævnbyrdig med din
ikke-entartete Goebbels-musik

Iøvrigt ku Bamse swinge ret bluesagtigt og godt, med og uden Carmen
Koppel i jazz-baladeduet .så du er niggerlover og ku ikke begå dig ved
dit idol Goebbels hof for den almendannelse er "entartet"

.. at jeg ikke har haft tid til dit fejlcitat af Helming beviser ikke
disrespekt for dansk kultur som du nu anklager mig for med din
Kierkegaard-omskrivning som du tilskriver en "Ukendt" for selv anonyme
lånte fjer syns du er bedre end ærlighed

>Det er snobberi og bigotteri - velmenerens yndlingshobbyer. Når PH siger
>at han æælsker negre - så bisser flokken og følger stikordet.

Lyv ikke om den af Glistrup og mig beundrede P.H. - en ædel Brandes
elev.
En elev af PH profesessor Svend Møller Kristensen, skrev at jazzrytme
står nær hjertets puls så den overgår valserytme og polkarytme og det
er vås

PH angreb folk der snobber for arier-DNA, som M.L vist gør
Skal vi vædde at han aldrig skrev han elskede negre`?

"Similismykker er blevet moderne. Folk foretrækker øjensynligt nu det
ægte, glansen, fremfor det forlorne, prisen. " Poul Henningsen

>Svaret er allerede givet ovenfor - almendannelse

Hvor ovenfor? - du viser at du er bekendt med ordetalmendannelse men
argumenterer ikke så det er snakken udenom

Du hylder DR-quiz budskabet at når en Helming gøres teenager-halvgud
af DR, så skal alle vide data om ham for at være politisk korrekt
dannede?
DR er fordummende fordi folk æder den halvgudreklame om røde
opinionsdannere som du altså oså har ædt

Dirck Passer havde Glistrup tatoveret på brystet, sae han, og blev
næsten fyret af DR for det
Din følgagtighed efter det lederfår DR, gør dig medskyldig i
Glisrups nedtur, skam dig

>Det er forklaret...

NEj bagfrastik skylder du os alle en forklaring på - injurier du
tillægger enHelming er dine og kriminelle omend i bagatelbranchen

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-01-11 12:02

On 01/02/2011 10:45 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> Koppel i jazz-baladeduet .så du er niggerlover og ku ikke begå dig ved
> dit idol Goebbels hof for den almendannelse er "entartet"

Du kender vist etiketten ved Goebbels hof bedre end mig, men jeg
indrømmer gerne, som Jan Guillou, at jeg er niggerlover, når det gælder
visse partielle aspekter af den afrikanske urskovs-natur, som kan lære
os om menneskets rødder.
Men din 50'er -kultur/kulturradikale negerfascination er så tidstypisk
som rationeringsmærker og kaffeerstatning.

> [...]
>
> PH angreb folk der snobber for arier-DNA, som M.L vist gør
> Skal vi vædde at han aldrig skrev han elskede negre`?

Nej, din ignorance må du selv arbejde med.

> Hvor ovenfor? - du viser at du er bekendt med ordetalmendannelse men
> argumenterer ikke så det er snakken udenom

BW-vrøvl

> Du hylder DR-quiz budskabet at når en Helming gøres teenager-halvgud
> af DR, så skal alle vide data om ham for at være politisk korrekt
> dannede?

Også aviser og blade skriver. DR ser jeg ikke...

> [...]
> næsten fyret af DR for det
> Din følgagtighed efter det lederfår DR, gør dig medskyldig i

Du hallucinerer ting værre end Hitler

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 14:35

>Nej, din ignorance må du selv arbejde med.

Klogt at du igen ikke tør vædde - dit opdigt om at PH elskede negre
ville du aldrig kunne dokumentere

Du ku heller ikke i mine tyve citater fra PH finde noget at angribe -
vel?

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-01-11 15:00

On 01/02/2011 02:34 PM, Bo Warming wrote:

> Klogt at du igen ikke tør vædde - dit opdigt om at PH elskede negre
> ville du aldrig kunne dokumentere
>
> Du ku heller ikke i mine tyve citater fra PH finde noget at angribe -
> vel?

kryptokommunist!

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 21:33

On Sun, 02 Jan 2011 15:00:21 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>kryptokommunist!

Det kaldte man også Glistrup da han i 1971 ønskede vort forsvar
erstattet af en telefonsvrer der sku sige " vi overgir os" på russisk¨

Han argumenterede at muren snart ville falde og han havde ret

Han og Matias Rust var som drengen i Kejserens Ny Klær - og Gorbatjov
som Glistrup roste fra dag 1 , var ansvarlig for glasnost og
peresroika, Reagan var ikke, - men USAs stjernekrigødselhed tvang
russerne til ikke at få smør på brødet før idag

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-01-11 10:23

> [...]
>
> Du hylder DR-quiz budskabet at når en Helming gøres teenager-halvgud
> af DR, så skal alle vide data om ham for at være politisk korrekt

Du håner danske popmusikere, som du end ikke har hørt, og staver bevidst
deres navn forkert, samtidig med at du forguder 200 negermusikere.

Det er vanskeligt ikke at se dette reaktionsmønster som en klassisk
indikation på kulturradikal/socialistisk hovenhed parret med vulgær
xenofili, overlejret med diffuse vrangforestillinger om urskovens
neurosefri frigjorthed.

Når man så også ved, at du modtager en besøgende negerinde i
adamskostume og med nejende lem, fordi du mener at have truffet en
ligemand i naturlighed - så bliver billedet komplet.

Samtidig udsender du modsatrettede signaler ved at erklære din
begejstring for den tyske popmusiker Hansi Hinterseer. Her vil din
beundring ingen ende tage, fordi han er barn af det 3. rige.

Hvad tror du Himmler ville have gjort, hvis han havde fået kendskab til
en BW - eutanasi eller nakkeskud?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-11 12:05

On Mon, 03 Jan 2011 10:22:36 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du håner danske popmusikere, som du end ikke har hørt, og staver bevidst
>deres navn forkert, samtidig med at du forguder 200 negermusikere.

Jeg kender detaljer om ca 200 jazzgenier men sætter dem ikke højere
end Shubidua der også er geniale.
Dog skabte Louis Armsrong og Co en helt ny hybridkunstart - ved et
tilfælde og pga markedet i USA. Du digter grundløst at jeg forguder

Men om jeg genkender og staver din Giro413-kulturskat korrekt er altså
noget fnidder

> [...]
>indikation på kulturradikal/socialistisk hovenhed parret med vulgær
>xenofili, overlejret med diffuse vrangforestillinger om urskovens
Wauw

>Når man så også ved, at du modtager en besøgende negerinde i
>adamskostume og med nejende lem, fordi du mener at have truffet en
>ligemand i naturlighed - så bliver billedet komplet.

Hun løj og at jeg fremviste lejlighed tækkelig påklædt var fordi et
spændende par der nok ville tage lejligheden sku ikke tro jeg var
bioracist, hvad jeg ikke er
Du og Gøbbels er

>Samtidig udsender du modsatrettede signaler ved at erklære din
>begejstring for den tyske popmusiker Hansi Hinterseer. Her vil din
>beundring ingen ende tage, fordi han er barn af det 3. rige.

Jeg ka li tysk pop og japansk der også er smuk og velsoigneret og
oplever ingen modsat rettede signaler i at følge min indre stemme mht
musiksmag
Måske jeg snobber lidt nedad ved at kritisere DR for at holde Hansi
ude

>Hvad tror du Himmler ville have gjort, hvis han havde fået kendskab til
>en BW - eutanasi eller nakkeskud?

Wauw
Jeg tror sgu freudianske Vidal har ret i at jeg er faderfigur som du
tænker over dag og nat

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-01-11 12:44

On 01/03/2011 12:04 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> ude

> Wauw
> Jeg tror sgu freudianske Vidal har ret i at jeg er faderfigur som du

I den forstand at kaos er altings moder - måske - og jeg påviser løgnen
- og tavsheden i dette.
Vidal har nok fået fært af BW's professor Higgins rollespil, men deri er
jeg kun en stakkels ufrivillig statist.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-10 21:55

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>nu hvor du har stukket mig ned bagfra
>har du det godt så, og er du glad igen.
>
>Helmig

Kan nogen forklare relevans af bagfra-stik snak og hvem er Helmig?