En ukendt med Monrad og Rislund
Fra : Kert Rats

Dato : 30-12-10 00:21

Her er en for i hvert fald mig ukendt sang med d'herrer: Jeg er dansk. Lyt
med på:
http://www.youtube.com/watch?v=P0MLGyTy-QY&NR=1

Kender I den? Og fra hvilket album/cd stammer den fra?

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 30-12-10 00:38

Hej Kert Rats

> Her er en for i hvert fald mig ukendt sang med d'herrer: Jeg er
> dansk. Lyt med på:
> http://www.youtube.com/watch?v=P0MLGyTy-QY&NR=1
>
> Kender I den? Og fra hvilket album/cd stammer den fra?

Jeg tror det er et nummer fra Jan Monrad's solo show's.

Max

Fra : Kert Rats

Dato : 30-12-10 01:04

> Hej Kert Rats

> Jeg tror det er et nummer fra Jan Monrad's solo show's.

Det lyder troligt, for Jan Monrad og Søren Rislund har jo holdt en pause på
ca. et år, hvor de arbejdede hver for sig.
De er sammen igen nu og giver optræden på Damhuskroen den 4. marts 2011 kl.
18:00, se mere på www.monradrislund.dk under Kalender.

Venligst

Kert Rats

Fra : -=JF=-

Dato : 30-12-10 09:46

Den 30/12/10 01.04, Kert Rats skrev:
> De er sammen igen nu og giver optræden på Damhuskroen den 4. marts 2011 kl.

Er jeg alene om at synes at de efterhånden har overlevet sig selv, og
bare kører frigear på gentagelserne?

--
Mhv.
John