Stafetten må videre.
Fra : Henning Jensen

Dato : 29-12-10 21:13

Jeg gav den først til dufur, men han havde ikke mulighed for at overtage
den, og sendte den retur.
Jeg overlod den derefter til Martin(TMM), men han har ikke svaret.
Hvis Martin ikke svarer i aften, så vil du måske Kert Rarts, finde et
emne i morgen, der kan fejres nytår med?
Du havde også en god Monrad og Rislund.

Hilsen Henning.

Fra : Martin [TMM]

Dato : 29-12-10 21:25

Hej
On 29-12-2010 21:12, Henning Jensen wrote:
> Jeg overlod den derefter til Martin(TMM), men han har ikke svaret.

Jeg har da vist sovet i timen... Endda flere af slagsen. Beklager.

> Hvis Martin ikke svarer i aften, så vil du måske Kert Rarts, finde et
> emne i morgen, der kan fejres nytår med?

Jeg vender tilbage imorgen med en ny stafet, hvis det er ok.

> Du havde også en god Monrad og Rislund.

D' herrer Monrad og Rislund er altid gode for et billigt grin.

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 29-12-10 21:40

"Martin [TMM]" <tmm@--FJERNDETTE--trutter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vender tilbage imorgen med en ny stafet, hvis det er ok.

> D' herrer Monrad og Rislund er altid gode for et billigt grin.

Martin tager stafetten - helt fint!
Jeg glæder mig til i morgen, når stafetten går i gang.
Måske emnet bliver noget med nytår? Raketter, måske?

Venligst

Kert Rats

Fra : Martin [TMM]

Dato : 29-12-10 21:50

Hej
On 29-12-2010 21:40, Kert Rats wrote:
> Martin tager stafetten - helt fint!

Det håber jeg. Den er netop "skudt" igang. Dog ikke noget med raketter,
da jeg tror vi får rigeligt med raketter de næste par dage.

> Jeg glæder mig til i morgen, når stafetten går i gang.

Det blev hurtigt i morgen. ;)

Mvh
Martin

Fra : Åge Halldorsson