Hvilken synes du var årets bedste sang i 2~
Fra : Michel Sanomi

Dato : 29-12-10 12:15

Og hvis du vel at mærke kun må give ét bud. Så bliver den svær.

Her er mit:

Lady GaGa: "Alejandro" - http://www.youtube.com/watch?v=Z-ZUuHXgQ8k

Mange hilsner
Michel

Fra : Max

Dato : 29-12-10 20:47

Hej Michel

> Og hvis du vel at mærke kun må give ét bud. Så bliver den svær.

Man snupper jo bare en i mængden, der kommer jo heldigvis
meget godt musik hvert år.

Her er 2 gamle drenge der klæder hinanden sådan det
næsten gør ondt. Hvor er man heldig at man lever til at
opleve folk som dem.

River Runs Deep Eric Clapton with JJ Cale 2010
http://www.youtube.com/watch?v=y4LekkGu9n8&feature=related

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-12-10 20:56

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Ja den er svær. Umidelbartkunne man måske sige at det burde være "Hände zum
himmel". Den sang som banede vej for tysk slager nu er blevet voldsom
populær i Danmark.
Jeg mener nu alligevel, at det enten må være "Mitten in paratis" med
Helene Fischer, som er blevet kørt frem som den nye slagerdronning. Den blev
jo også et kanonhit.
Men der er jo altså også ham "Christoff" der pludselig dukkede op og blev
lanceret som "Den nye superstar fra Belgien (Flandern). Hans sang "Deine
blaue augen" er jo
blevet et mindst lige så stort hit.
Altså enten "Mitten in paradis" og "Deine blau augen". Hmmm.... De er jo
nok årets største hit. Men det kommer jo sån set ikke sagen ved. Der skal jo
vælges.
O.K. - jeg er vild med begge sange, men SKAL der vælges, så kan jeg nok
bedst lige "Deine blau augen":

Deine blaue augen:
http://www.youtube.com/watch?v=lVViVbQRsII&feature=channel
Christoff har også indspillet den på hollandsk. Vi kan da lige snuppe den.
Als ik in je blauw ogen kijk:
http://www.youtube.com/watch?v=qOooHxRMub0&feature=related

Jeg kan ikke lige komme på at der skulle være lavet een eneste lytte-venlig
sang på dansk eller engelsk i år.

Hilsen Åge