Gud velsigne Hizb ut Tahrir
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 29-12-10 11:50

Endelig er der Muslimer i DK dr tager sløret fra munden og siger sandheden.
ISAF har bombet så mange brylupper og slået så mange ubevæbnede muslimer
ihjel at det nu må være på tide at musloimer lader deres AK 47 og gå i
aktion.

Dette her er en svinestreg, siger Martin Henriksen DF, men - Hvis nogen
skal bebrejdes for de danske Jenser, der dør forgæves i denne kamp, så er
det det danske folketing, som kynisk har valgt at sende dem ud i en mission,
som kun tjener de amerikanske økonomiske interesser i regionen, siger
talsmanden for Hizb ut Tahrir

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1478054.ece

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-12-10 12:16

On Wed, 29 Dec 2010 11:49:41 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> som kun tjener de amerikanske økonomiske interesser i regionen, siger

HisButtTapir (eller hvad de nu hedder), er nutidens nazistiske
stormtropper.

Fra : Kert Rats

Dato : 29-12-10 21:59

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> HisButtTapir (eller hvad de nu hedder), er nutidens nazistiske
> stormtropper.

Her er lidt taqiyya:
http://stiften.dk/article/20101229/PCKRIMI/12290368?utm_source=website&utm_medium=articlelink&utm_campaign=readmore

Venligst

Kert Rats

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-12-10 23:03

On Wed, 29 Dec 2010 21:58:40 +0100, Kert Rats wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Her er lidt taqiyya:
> http://stiften.dk/article/20101229/PCKRIMI/12290368?utm_source=website&utm_medium=articlelink&utm_campaign=readmore

Citat fra artiklen:

"Muslimernes Fællesråd finder det fejlslagne terrorforsøg mod
Jyllands-Posten særdeles bekymrende".

Skal det forstås som at det er bekymrende at terrorforsøget slog fejl.?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-01-11 21:10

On Wed, 29 Dec 2010 23:02:39 +0100, S.A.Thomsen wrote:

> Citat fra artiklen:
>
> "Muslimernes Fællesråd finder det fejlslagne terrorforsøg mod
> Jyllands-Posten særdeles bekymrende".
>
> Skal det forstås som at det er bekymrende at terrorforsøget slog fejl.?

Undskyld dette sene svar (har været bortrejst i nogle dage).

Det der skrives er dog forståeligt dansk, kan du finde en kort formulering
som er mere præcis?

Da det er citeret fra en artikel, så er det nærmere journalistens manglende
sprogbeherskelse du udstiller.

--
MVH
Bruno

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-01-11 02:48

On Sun, 2 Jan 2011 21:10:28 +0100, Bruno Christensen wrote:

> [...]
> som er mere præcis?
>
> Da det er citeret fra en artikel, så er det nærmere journalistens manglende

Med mindre journalisten citerer Muslimernes Fællesråd korrekt.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-01-11 21:22

On Mon, 3 Jan 2011 02:48:03 +0100, S.A.Thomsen wrote:

> Med mindre journalisten citerer Muslimernes Fællesråd korrekt.

Som jeg allerede har skrevet, så er det forståeligt.

(journalister citerer meget sjældent. Jeg blev for mange år siden
interwievet angånde hunde til Politikken, det var mig umuligt at genkende
noget i artiklen, som noget jeg havde givet udtryk for).

--
MVH
Bruno

Fra : ABJ

Dato : 29-12-10 22:35

Det er mærkeligt hvor ofte bombeangreb rammer børnehospitaler.

Fra : kk

Dato : 29-12-10 13:27

<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>som kun tjener de amerikanske økonomiske interesser i regionen, siger

Vores soldater piver ikke, - de skyder! (Og rammer!)
>http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1478054.ece

Hvad med de muslimer, som i USA stjal luftfartøjer, fyldte med
passagerer og fløj ind i WTC-bygningerne, hvorved tusinder dræbtes?
Måtte din profet rådne op i helvede!
kk

Fra : Jens G

Dato : 29-12-10 14:56

<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ISAF har bombet så mange brylupper og slået så mange ubevæbnede muslimer
>ihjel at det nu må være på tide at musloimer lader deres AK 47 og gå i

Jeg tror sådan set Taliban, og andre muslimske fanatikere i
Afghanistan og Pakistan, har dræbt langt flere civile end ISAF.

Måske HUT også vil bekæmpe dem?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Patruljen

Dato : 29-12-10 07:04

On 29 Dec., 11:49, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> som kun tjener de amerikanske økonomiske interesser i regionen, siger

Nja - du. Hvis deder personer begynder på, at føre væbnet kamp i
Danmark, har vi intet valg andet end at tage dem i kraven og ryste
lidt rundt med dem.

Heldigvis har vi folk til den slags. Og det er smart, ikke at forbyde
dem. Men lade dem komme op til overfladen og fortælle lidt om deres
sære påfund. Lad dem endelig beholde "klubben." Så ved vi hvor vi kan
finde dem -

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-01-11 21:15

On Wed, 29 Dec 2010 06:04:00 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> Nja - du. Hvis deder

Bør skrives som "de der" (og nej, dette var ikke et "stavekort")

Meget enig!

--
MVH
Bruno

Fra : Ivannof

Dato : 03-01-11 10:54

"Patruljen" skrev i meddelelsen

> [...]

dem. Men lade dem komme op til overfladen og fortælle lidt om deres
sære påfund. Lad dem endelig beholde "klubben." Så ved vi hvor vi kan
Hele vejen ind til Christiansborg, eller skal vi nøjes med at stille gratis
lokaler til deres disposition?
Hvor går grænsen?

Hilsen Ivan

Fra : DADK

Dato : 04-01-11 15:16

Patruljen wrote:

> [...]
> dem. Men lade dem komme op til overfladen og fortælle lidt om deres
> sære påfund. Lad dem endelig beholde "klubben." Så ved vi hvor vi kan

hmmm