Hej dufur.
Fra : Henning Jensen

Dato : 28-12-10 13:05

Har maden sat sig?
Jeg tror, at "flokken" er ved at blive utålmodig, efter en ny stafet.

Hilsen Henning.

Fra : dufur

Dato : 28-12-10 22:49

On 28/12/10 13.04, Henning Jensen wrote:
> Har maden sat sig?
> Jeg tror, at "flokken" er ved at blive utålmodig, efter en ny stafet.
>
> Hilsen Henning.

Bliver nødt til at give stafetten tilbage til dig.
Får simpelthen ikke læst nok news for tiden.
sry.

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-12-10 08:26

Den 28-12-2010 22:49, dufur skrev:

> Bliver nødt til at give stafetten tilbage til dig.
> Får simpelthen ikke læst nok news for tiden.
> sry.

Det er ok. Du må kæmpe dig ind en anden gang.

Stafetten til dig Martin(TMM).

Det var jo tæt løb denne gang med flere usædvanlige og gode julesange og
tekster.
Der var også et par fine med Monrad & Rislund, så hvad siger du
Martin(TMM), til at lede gruppen ind i det nye år med den næste stafet?

http://www.youtube.com/watch?v=mV78NEX_Slc

Henning.