Afskaf skraldemandsmonopol½½½
Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-10 01:43

Afskaf skraldemandsmonopol

De uundskyldeligt asociale skraldefolk arbejsvægrer totalt pga lidt
sne og at mit fortov er perfekt hjælper ikke for de generaliserer
racistisk og forlanger hele vejen perfekt

   Lad de arbejdsløse slå sig op på private ordninger og hvem kan
ikke skrumpe sit affald ved at forlange at butikker beholder
papkasse-emballage

Bilister kan let selv smide ting på åben losseplads som kommunen bør
lægge med kilometers mellemrum overalt

Ikke sadistiske genbrugsstationer med sorteringspligt

De er egoistsvin i kommunerne og hader DIG

LAd tusind blomser og skraldefirmaer blomstre, sagde Mao næsten

Konkurrence gør klog og sund - S er værre end Stalin og Hitler
Cepos har ret - og det kan LA godt lære Pia når de kommer i regering
sammen

Det her er vigtigere end efterløn - kun muslimkatastrofen overtrumfer
det

Stop al løn til renovationsfolk år de ikke bestiller noget. Strejke
kræver strejkefond

Fra : Kert Rats

Dato : 28-12-10 14:57

> [...]
> det
>
> Stop al løn til renovationsfolk år de ikke bestiller noget. Strejke

Det er i hvert fald underligt, at skraldemænd skal arbejde fra kl. ca. 5 til
kl. 8 om morgenen, så de vækker alle beboere på deres støjende vej fra
skraldespand til skraldespand.
De kunne vel ligeså godt arbejde inden for normal arbejdstid. Bedst ville de
jo være, hvis de tømte skraldespande om formiddagen eller tidlig
eftermiddag, hvor de ikke forstyrrer nogen, i hvert fald kun meget få.

Mon deres arbejdstider er et levn fra dengang, de havde titel af natmænd?

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-10 15:50

On Tue, 28 Dec 2010 14:57:25 +0100, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

> [...]
>eftermiddag, hvor de ikke forstyrrer nogen, i hvert fald kun meget få.
>
>Mon deres arbejdstider er et levn fra dengang, de havde titel af natmænd?

Her på Nørrebro kommer de kl 8-12 og idag spurgte jeg om hvorfor de
sidste uge ikke havde sat containeren retur.

"Fordi der ikke var ryddet sne ordentligt og det er der heller ikke
nu",lød det - men jeg stod og hakkede i fortovsisen så han satte
retur denne gang Og der var ikke snedrive over tyve centimeter høj så
fagforeningerne driver renovationsmedarbejderne til HYSTERI , næsten
som i Århus
Hvor jeg havde hakket snedriver væk havde enbil parkeret men
skraldekontainere er på hjul og selv jeg kunne få dem gennem de
højeste og mest ishårde snedriver og disse megamuskelmænd er alle
respektindgrydende rocker-typer - eller mindreårige drenge
Mulatterne blandt dem taler uden accent a la Mattias Tesfaye
Engang forlangte de belysning - selvom en vildt kraftig gadelyge
oplyser hele min havegang og fortov og containeren står en meter fra
fortovet