Balistisk Missilskjold!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-12-10 14:30

Efter at at have siddet her i Kjellerup i 12aar,
Og vaeret torteret kvante mekanisk, med besked
Paa "du maa kun at goere det der er absolut
livsnoedvendige for dig selv" udover alle de ting
Foraedderne ville have mig til!
Og alting skal goeres
"paa en maade som er grim for mig selv"
og min brainstem har fungeret upaaklageligt!

Og verdens og menneskehedens beskytter mod
biologiske vaaben der evt.. er istand til at udrydde menneskeheden!!!*

"I sin rolle som landsdelens ballistiske missilskjold!"
syntes jeg at det er paa tide, at der bliver lavet
en afloeser(ikke noget kvante mekanisk) der begraenser torturen jeg
bliver udsat for!

*folk har glemt at tage hoejde for de teknologiske
fremskridt der er sket i 12aar!
(og hvor mange der sidder i Feks. i USA og syntes
at de har lyst til at myrde menneskeheden, med
En pc, et microskop med usb stik og et modificeret
akvarie! Og en almindelig skolegang og forkoelelses virus!

(det bedre end Soviet unionen nogensinde havde)

Paa den anden side er der min brainstem som gerne
vil leve, og syntes at mit hjerte skal slaa, og min
vejrtraekning skal fortsaette, og at roevhullerne skal doe!

I har ca. halvanden maaned hvis det er!
Det er bare sandheden, menneskeheden er blevet selvmorderisk, det
kraever bare et akvarie der
bliver smidt ud af et vindue!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

--
Sane
Peter

Fra : Jesper

Dato : 22-12-10 14:32

Peter Nicolaysen <sanepeter@gmail.com> wrote:

> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Tag din medicin!
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-12-10 14:59

On Wed, 22 Dec 2010 13:30:07 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> kraever bare et akvarie der
> bliver smidt ud af et vindue!

> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Og jeg er ikke (DF dvs. Nazist), heller ikke selvom det
aabenbart er bedst for Karsten Bjoernholt hvis jeg var det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-12-10 15:02

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> kraever bare et akvarie der
> bliver smidt ud af et vindue!

> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Og ja, Quantum Entangelment og manipulation
af individuelle atomer i folks Neurons eller andre
steder er aegte!

Det er den slags religioese mirakler er gjort af!
Og jeg naegter at blive torteret bare for at holde
Jer roevhuller i live!(bare fordi jeg blev lidt deprimeret!)