Morgenradio julemusik
Fra : Sophus Vørsing

Dato : 21-12-10 12:40

Kære gruppe,

Jeg er fra en tid hvor der ikke var morgen-TV så der blev flittigt
lyttet til morgen radio med gode eventyr og melodier.

Jeg kan ikke rigtig finde klip med morgennisserne og genhøre nogle af
de gode kendingsmelodier som der var. Det er især 70' og 80' jeg er
interesseret i.

Er der nogen af jer der kan lede på rette vej enten i DR arkiver eller
Youtube og lingnende.

Glæder mig til at se/høre jeres forslag.

Mvh. Sophus

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-12-10 20:01

"Sophus Vørsing" <newsvorsing@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Youtube og lingnende.
>
> Glæder mig til at se/høre jeres forslag.

Her finder du 13 gamle morgennisse udsendelser, som du kan lytte til

http://www.dr.dk/bonanza/radio/serie/underholdning/morgennisserne.htm