Devil Woman med David Hentschel
Fra : Kert Rats

Dato : 19-12-10 11:03

Jeg søger Devil Woman med David Hentschel, som jeg hørte i Rytmeboksen i
sidste halvdel af 1970'erne. Værten var Ole Reitov.

Musikken var instrumental og symfonisk med synthezisere og grandios lyd.

Kan nogen finde den melodi til mig?
Og - jeg har søgt på Google og Tuben.

Venligst

Kert Rats

Fra : P.Petersen

Dato : 19-12-10 12:59

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen
> [...]
> sidste halvdel af 1970'erne. Værten var Ole Reitov.
>
> Musikken var instrumental og symfonisk med synthezisere og grandios lyd.

Hej.
Er bange for, at her er det, der kommer tættest på.
http://www.youtube.com/watch?v=FTi4mUoxtU4

Vinylen kan købes mange steder på nettet. Tror ikke den er genudgivet på cd.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Kert Rats

Dato : 19-12-10 13:07

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=FTi4mUoxtU4
>
> Vinylen kan købes mange steder på nettet. Tror ikke den er genudgivet på

Tak for input, men det er desværre ikke den rigtige melodi
Ole Reitov præsenterede melodien i Rytmeboksen med ordene, i forbindelse med
en omtale af David Hentschel:
" ... og så er det blevet tid til en instrumentalversion af - Devil Woman."
Nummeret fadede undervejs ind til fuld volumenstyrke.
Måske det kan hjælpe i jeres søgning.

Glæder mig fortsat til at høre fra jer derude ...

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 19-12-10 15:38

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> Måske det kan hjælpe i jeres søgning.
>
> Glæder mig fortsat til at høre fra jer derude ...

Arh, her er den: http://www.youtube.com/watch?v=eOmAzV4iN0w
Lyt også til de øvrige links til Wet Dream. Det er guf for øregangene, synes
jeg.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 19-12-10 15:42

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> Arh, her er den: http://www.youtube.com/watch?v=eOmAzV4iN0w
> Lyt også til de øvrige links til Wet Dream. Det er guf for øregangene,
> synes jeg.

Ej altså, I skal også lige have denne - som var den melodi, jeg søgte
oprindeligt:
http://www.youtube.com/watch?v=_whJXq2lhCA&feature=related

Jeg er gået helt i Wet Dream Mode

Venligst

Kert Rats

Fra : P.Petersen

Dato : 19-12-10 17:12

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> Ej altså, I skal også lige have denne - som var den melodi, jeg søgte
> [...]

Hej Kert.
Så har jeg da vist helt misforstået hvad du ledte efter.
Troede det var Evil Woman med David Hentschel.
Oh My My var så det eneste nr. der kunneopdrives fra samme plade.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Kert Rats

Dato : 19-12-10 17:59

> [...]
> Troede det var Evil Woman med David Hentschel.
> Oh My My var så det eneste nr. der kunneopdrives fra samme plade.

Alt i orden, min ven. Jeg fandt, hvad jeg søgte.

Rock on!

Venligst

Kert Rats