Skuespillere der også synger... (Advarsel ~
Fra : Michel Husted

Dato : 18-12-10 19:53

Hej,

Jeg håber ikke, I er trætte af min nysgerrighed. Håber på
overbærenhed. Det er jo snart jul!

Men jeg blev inspireret af Åges "Manuel Goodbye" med Andrea Jürgens.
Og jeg synes den er bedre med Audrey Landers, der havde en birolle i
Dallas som Afton Cooper (kæreste med Cliff Barnes, hvis I ikke har
fortrængt den).

Audrey Landers: "Manuel Goodbye" - http://www.youtube.com/watch?v=u7Vb9aWIunQ

Audrey Landers: "Santa Maria Goodbye" - http://www.youtube.com/watch?v=7LtUyNESKR0

David Hasselhoff var hovedperson i flere tv-serier: "Knight Rider" og
"Baywatch". De var mildest talt ikke min kop te, og det kvarter jeg
overlevede kan stadig holde mig søvnløs af angst. Men jeg er vild
med hans musik:

David Hasselhoff: "Song of the Night" - http://www.youtube.com/watch?v=68fofHwnEME

David Hasselhoff: "Do the Limbo Dance" - http://www.youtube.com/watch?v=BfaQuk5tEKE

Og jeg runder af med Nicole Kidman som er fabelagtig i den dystre
thriller "The Others". Et mesterværk!

Her hendes version af "Something Stupid" sammen med Robbie Williams:
http://www.youtube.com/watch?v=0y6DskdC2Bw

Jeg slutter lige af med at hæve tempoet lidt. Her er hun med Ewan
McGregor og "Come what may":
http://www.youtube.com/watch?v=mGfiA8FXxUg&playnext=1&list=PL3E11E4B66D170579&index=5

Jeg forbigår lige diverse danske musicals, hvor der sikkert er mange
perler, men jeg tåler dem ikke

Mange hilsner
Michel

Fra : Jan Kronsell

Dato : 19-12-10 12:24

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej,
>
> Jeg håber ikke, I er trætte af min nysgerrighed. Håber på
> overbærenhed. Det er jo snart jul!

Her er en enkelt syngende skuespiller.
http://www.youtube.com/watch?v=FKzYzo0DQEk

Jan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 19-12-10 18:14

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> "Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Her er en enkelt syngende skuespiller.
> http://www.youtube.com/watch?v=FKzYzo0DQEk

Og danskere kan også, fx Pernille Højmark.
http://www.youtube.com/watch?v=S7lQ4zrCuhY

Jan

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-12-10 12:30

Michel Husted skrev:

> Skuespillere der også synger

Her er en der forsøger, endda uden slikkepind
http://www.youtube.com/watch?v=YiFqt6J0zZs

Fra : Max

Dato : 19-12-10 15:16

Hej Ivan

> Her er en der forsøger, endda uden slikkepind

Han skulle holde sig til slikkepineden :)

Max

Fra : Vidal

Dato : 19-12-10 14:22

Den 19-12-2010 03:53, Michel Husted skrev:
> Hej,
>
> Jeg håber ikke, I er trætte af min nysgerrighed. Håber på
> overbærenhed. Det er jo snart jul!

Anne Hathaway er aldeles fortryllende, selv om denne video
måske ikke lige yder hendes stemme fuld retfærdighed.

http://www.youtube.com/watch?v=MV6TYWuQ7rM

Lyden er lidt bedre her, men man kan jo ikke se hende:

http://www.youtube.com/watch?v=c9o_6Q4yyQw

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Michel Husted

Dato : 19-12-10 06:24

> Jeg forbigår lige diverse danske musicals, hvor der sikkert er mange
> perler, men jeg tåler dem ikke. Det er ikke lige mig!

Men jeg kom lige i tanke om disse fra "Grease". Ikke en stor film, men
den er sjov, og det er hovedsagen for mig Og musikken holder!

Olivia Newton-John og John Travolta: "You're the one that want" -
http://www.youtube.com/watch?v=zHFbhhi_XVc
Olivia Newton-John og John Travolta: "Summernights" -
http://www.youtube.com/watch?v=FpJUrt0O7uY

Vi kan heller ikke kommer uden om "The King"...

Elvis Presley: "Blue Hawaii":
http://www.youtube.com/watch?v=j4F5dbiaITw

Sidstnævnte er ikke helt min smag (jeg får lidt kvalme), men igen er
der på YouTube vel 2 millioner sange med Elvis fra hans film, der
sikkert er meget bedre.

Flere hilsner
Michel

Fra : Max

Dato : 19-12-10 15:17

Hej Michel

> Olivia Newton-John og John Travolta: "You're the one that want" -

> Elvis Presley: "Blue Hawaii":

Det er jo helt forkerte oplæg, det er jo sangere der
har forsøgt sig som sluespillere.

Max

Fra : Max

Dato : 19-12-10 15:22

Hej Michel

Måske er han faktisk bedre på scenen end på film :)

Steven Seagal
http://www.youtube.com/watch?v=TKjdOZ026Gg&feature=related

Max

Fra : Michel Husted

Dato : 19-12-10 10:07

> Det er jo helt forkerte oplæg, det er jo sangere der
> har forsøgt sig som sluespillere.

Sluespillere? Jeg må forbi min ordbog

Spøg til side. Det har du faktisk ret i. Så jeg trækker i land.

Jeg synes dog, at John og Olivia gjorde det ok. Ikke stor kunst, men
en glad film med god musik, hvis du spørger mig.

De mange B-film med Elvis kan muligvis bruges som tortur, men hans
musik var fortrinlig.

Mange hilsner
Michel

Fra : TL