Prøver lige igen... CD med hits
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 18-12-10 21:05

Hej.

Er der nogle som kan anbefale en CD (eller flere) med tophitsne
(popmusik) fra hhv. firserne og halvfemserne. Gerne en opsamlings-CD for
hhv. firserne og en for halvfemserne.

mvh

Jesper

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-12-10 21:29

Den 18-12-2010 21:04, Jesper Christophersen skrev:

> Er der nogle som kan anbefale en CD (eller flere) med tophitsne
> (popmusik) fra hhv. firserne og halvfemserne. Gerne en opsamlings-CD for
> hhv. firserne og en for halvfemserne.

Du må være lidt 'kreativ' i din søgning. Ellers klik ind på f.eks.
amazon.com:

http://www.amazon.com/Pure-80s-Various-Artists/dp/B00000JWN0

Jeg har ikke selv søgt, men er overbevist om, at du kan finde det samme
for 90'erne. Og der er sikkert flere lignende samlinger udgivet.

Hilsen Henning.

Fra : Michel Husted

Dato : 18-12-10 17:34

> Er der nogle som kan anbefale en CD (eller flere)  med tophitsne
> (popmusik) fra hhv. firserne og halvfemserne. Gerne en opsamlings-CD for
> hhv. firserne og en for halvfemserne.

Jeg har adskillige, men jeg formoder de er udgået. Et par af de gode
er "Just can't get enough" (1994) og "Forever Young" (1995).

Men hvad med denne:
http://cdon.dk/musik/various_artists/okej_-_tiden_vi_aldrig_gl%c3%b6mmer_1980-1989_(3cd)-12686373

Jeg kender ikke din musiksmag men det er 3 cd'er med hver 20 sange. En
af dem er med svensk pop/rock, den næste med pop og den tredie med
rock.

Ellers så smut forbi cd-shoppen, hvor de sikkert har nogle gode bud.
Og ofte til overraskende lave priser selv om musikken er klasse.

Alternativt download nogle hits (altså lovligt) og lav din egen. Det
ville jeg nok selv gøre Jeg vil gerne poste nogle track listings
fra mine egne cd'er, der måske kan inspirere dig.

Mange hilsner
Michel

Fra : Kert Rats

Dato : 19-12-10 08:20

"Jesper Christophersen" <christop@post1.dknet.*.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> Er der nogle som kan anbefale en CD (eller flere) med tophitsne
> (popmusik) fra hhv. firserne og halvfemserne. Gerne en opsamlings-CD for
> hhv. firserne og en for halvfemserne.

Søg på Google med søgestregen "hits of the 80" og "hits of the 90".
Så får du, hvad du søger, vil jeg mene.

Der findes mange opsamlingskompilationer.
Jeg havde selv en 80'er-boks med blandt andre denne
http://videosift.com/video/Star-Trekking-Across-the-Universe-Original-1986-Music-video-At-least-the-song-is-cool-Heh
Boksen har jeg foræret til min niece, for hun er opvokset i 80'erne -
stakkels pige!

Venligst

Kert Rats

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-12-10 11:54

> [...]
>
> Er der nogle som kan anbefale en CD (eller flere) med tophitsne
> (popmusik) fra hhv. firserne og halvfemserne. Gerne en opsamlings-CD for

På CDON.COM Kan du se ( forhåbentligt ) tracklister på Absolute 60 70 80 &
90'erne
Det er dobbelte eller triple skiver til fornuftige priser.

M.V.H....Benny..

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 19-12-10 12:06

> [...]
>
> Er der nogle som kan anbefale en CD (eller flere) med tophitsne
> (popmusik) fra hhv. firserne og halvfemserne. Gerne en opsamlings-CD for

Jeg takker for alle Jeres inputs -"opgaven" er nu løst.

Glædelig jul

mvh

Jesper

Fra : Kert Rats

Dato : 19-12-10 13:01

> Jeg takker for alle Jeres inputs -"opgaven" er nu løst.
>
> Glædelig jul

Og glædelig jul til dig.

Venligst

Kert Rats