Pigge punkterede bil på rette vej
Fra : Martin Larsen

Dato : 18-12-10 06:21

Pigge punkterede bil på rette vej
http://jp.dk/indland/trafik/article2281901.ece

Jeg vidste det - glade tosser der ikke får tingene gennemtænkt og
undersøgt ordentligt.

Vejdirektoratet er ikke klogere end BW's GPS - tsk tsk
Hvorfor spørger man ikke ML om en intelligent løsning, der næsten intet
koster. Et ANPR (automatisk nummerpladefoto) så bil kan identificeres og
beslaglægges, og et crescendo af kraftige blitzlys, hvor det sidste
blinder føreren med teksten /stop/ brændt ind på nethinden.
Desuden ville det jo være indlysende at male et pilemønster tværs over
vejen, der indikerer "ingen indkørsel"

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 14:06

On Sat, 18 Dec 2010 06:20:49 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>blinder føreren med teksten /stop/ brændt ind på nethinden.
>Desuden ville det jo være indlysende at male et pilemønster tværs over

Smiths vej-pig-selvmål ændrer intet vedr at mit GPS-øje-i-det-høje er
fremtiden
Til individers egen geopositioning er alt færdigudviklet og det er
billigt supplement at sætte radiosender på hver nummerplade og være
uafhængig af belysningskrævende kamerapjat, vejbemaling og andet
molbo-teknik

Når politikomputeren ved sted for alle landets biler på alle tider så
går alarm direkte til betjentes biler når spøgelsesbilist og så sættes
ind

Roadpricing med varieret ekstra myldretids kmpris afskaffer al
overbelastning af broer og vejstrækninger og sparer milliarder ved at
nybygning overflødiggøres

Alle kriminelle fanges let incl fartbilister

Politikernes lyst til at bygge overflødige veje og broer blir forkælet
af ML-typer der kritiserer GPS-fornyelsen - det er det eneste problem

Paradis ligger på den flade hånd, men ML forkæler korruption og
stritter imod

Radarfælder overflødiggøres - ingen er sikret via advarsler - overalt
ved storebrorpolii hvor du er LEv med det.

Bilskatter øges ikke af roadpricing - deres opkrævningsafgifter
billiggøres når vægtafgift erstattes af min retfærdige automatik.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-12-10 15:27

On 12/18/2010 02:06 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> af ML-typer der kritiserer GPS-fornyelsen - det er det eneste problem
>
> Paradis ligger på den flade hånd, men ML forkæler korruption og

"Paradis" siger ikke-bilisten BW, som en rød-revolutionær på en ølkasse
der taler om en våd drøm for proletariet, som han desværre ikke selv kan
flytte ind i - for nogle er mere lige end andre.
Men ellers nydeligt formuleret - du kunne måske sælge sand i Sahara til
naive beduiner - men der er en hage ved din teknik - den virker som
forklaret mange gange, IKKE.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 15:43

On Sat, 18 Dec 2010 15:26:40 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Men ellers nydeligt formuleret - du kunne måske sælge sand i Sahara til
>naive beduiner - men der er en hage ved din teknik - den virker som

Du har foreslået kameraer men ikke angivet mangler ved GPS-teknikken

Proletariat respekteres hverkan af Konfutze eller af mig eller Adam
Smith udover at der skal være lighed for loven

Meget virker dårligt fx alkohol-spærring af biler - men GPS virker
upåklageligt og at sende tovejs er langt, langt enklere end det var
at få GPS på plads

At den letsnydelige alkoholspærring nok snart bliver obligatorisk er
et stærkt argument for at lade det overgå at mit billigere og
fejlsikre GPS-udvidelse

Når politikomputeren ser MLs bil slingre, så tjener vi alle 100000 kr
ved at han får spritbøde - neurale netværk kan med intuition og fuzzy
logik redde dine børns liv mod spritbilister - hvorfor hade det?

En retfærdighed som ikke kan korrumperes er lidt skræmmende, men prøv
det, for kameraer a la UK er millliardspild

Velmenere vil hellere være overbærende - dem støtter ML

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-12-10 17:22

On 12/18/2010 03:42 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Meget virker dårligt fx alkohol-spærring af biler - men GPS virker
> upåklageligt og at sende tovejs er langt, langt enklere end det var

GPS kan klippes væk og er ikke to-vejs.

> At den letsnydelige alkoholspærring nok snart bliver obligatorisk er
> et stærkt argument for at lade det overgå at mit billigere og
> fejlsikre GPS-udvidelse

Du lyder værre end sossere. tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 20:05

On Sat, 18 Dec 2010 17:22:01 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>GPS kan klippes væk og er ikke to-vejs.

Nej nuværende GPS er envejs. Den oplagte lette billige problemfri
fornyelse er at sætte radiosender på alle biler - og skibe og fly -
kollisioner er molboudåd idag

>Du lyder værre end sossere. tsk tsk

Sossere har magt og gir dig snart mundkurv på og fedtspærre, så jeg
vil være på forkant med anti-terrorist-bilfornyelse der effektivt for
et par kroner pr bil stopper terrorister, drukbilister m.m. m.m.

Måske jeg lyder - men som Tyge Brahe sloganer jeg At være ej at lyde

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 06:05

On 12/18/2010 08:05 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> et par kroner pr bil stopper terrorister, drukbilister m.m. m.m.
>
> Måske jeg lyder - men som Tyge Brahe sloganer jeg At være ej at lyde

Du lyder som en ondskabsfuld, avindsyg nidding
Sossere æelsker overvågning - /af politiske modstandere/ - vær ikke
naiv. Men deres trafikminister Jacob Buksti vil gerne kunne køre 173
km/t uden vrøvl.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 09:55

On Sun, 19 Dec 2010 06:04:32 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Sossere æelsker overvågning - /af politiske modstandere/ - vær ikke
>naiv. Men deres trafikminister Jacob Buksti vil gerne kunne køre 173

Nuværende Smith vil have os til at "tænke ind i alle fremtidige
motorveje" en dækflænser der rammer de lovlydige - af to onder er min
overvågning mindre end noget han eller du har planer om

At Buksti og Normann er svinsk-kørende poliikere er sagen uvedkommende

Fra : Vidal

Dato : 19-12-10 12:13

Den 19-12-2010 06:04, Martin Larsen skrev:

> Men deres trafikminister Jacob Buksti vil gerne kunne køre 173 km/t uden vrøvl.

Hvem vil ikke det, når forholdene ellers er der, selv
politimestre gør det. Det er nu nogen dage siden Buksti
var ude og køre stærkt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-12-10 23:09

> GPS kan klippes væk og er ikke to-vejs.

> Du lyder værre end sossere. tsk tsk

Det er typisk for folk som aldrig nærmer sig muligheden for at anskaffe sig
en bil selv. Bo Warming er typisk for den gruppe af skvadderrøve.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 03:47

On Sat, 18 Dec 2010 23:09:13 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Det er typisk for folk som aldrig nærmer sig muligheden for at anskaffe sig
>en bil selv. Bo Warming er typisk for den gruppe af skvadderrøve.

Ved du noget om bilisme på Nørrebro, hvor jeg bor.?

Havde jeg stadig en af de biler jeg nød før jeg blev nørrebroer havde
jeg beriget Bondam-typer med millioner - jeg foretrækker at berige
private taxaer med halvt så meget