Advarsler er stats-sadisme
Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 02:32

Advarsler er stats-sadisme
Rygeforbud er livsglæde-forbud
Lige så usaglig og sadistisk er når staten stopper trafik pga risiko
for småproblem, som i Frankrig hvor vejrmelding om storm gav totalt
forbud mod bilkørsel og stormen kom ikke men ingen lover i fremtiden
at sige, hvis vejrmelding holder, så forbud altså lade folket få lidt
selvbestemmelse

I Taulov påstod man at et sølle mejeri havde så store udslip af NO2
gasser at nærliggende motorvejs trafik blev totalstoppet i timevis
NO2 har jeg forsket i da jeg var ansat i Kbh Kommunes miljøkontrol.
Jeg fandt at faregrænsen i gader - altså NO2 fra biludstødning var en
tiendedel af hvad kæderygere lever fint med
Jeg har ved snese af kemitimer oplevet a rød NO2 gas gjorde det
uudholdeligt for elever at blive i lokalet
I 1961 satte elevatoren på Tuborg sig fast og to arbejdsmænd var i den
med en zinkspand og en dunk koncentreret salpetersyre. Af kedsomhed
blandede de syren i spanden og enorme mængder NO2 udvikledes og da de
efter timer blev hjulpet ud af det selvskabte gaskammer, blev de
undersøgt af skadestuelæger der sendte dem hjem.
Én døde af vand i lungerne.
I 1966 var jeg i Grenå og hele ugen stank der af NOX fra
gødningsfabrikken fra hvis skorsten men kunne se rød røg-søjle af NO2
Man er stadig i tvivl om Kaustisk Soda eller andet har skabt NO2
udviklingen fra laboratoriet ved Taulov-mejeriet
Man bruger ikke de ætsende kvælstofgasser og syrer i produktionen så
det har været minimale udslip fra laboratorieflasker
At man stadig forlanger gasmasker for at gå ind i de nu udluftede
værelser, er hysterisk Fortynding er med tredje potens af afstanden
når den små-giftige gas kommer ud i atmosfæren så stop for kørsel med
lukkede biler vedr hurtig motorvejstrafik nær en industri i en jysk
hedeby er VILDT hysterisk og sadistisk