Kommunesnerperi om nøgenhed- og lort-løgn
Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-10 04:59

Kommunesnerperi om nøgenhed- og lort-løgn
En eksemplificering af uhyrlighederne jeg nævner i min klage skal
nævnes, nemlig dengang udføreenheden klart overtrådte lov om
tavshedspligtbrud.
Jeg fik vareudbringning fra Intervare og deres chafør nægtede
pludseligt at levere havregryn mm til mit hjem fordi jeg ikke var
tækkelig og han lod sin kæreste bærer vare fra bil til min entredør
som jeg altid kun åbner på klem og strækker en arm ud efter
plastposehank
Han ku let snakkes til fornuft da jeg gik ud i den nederdel jeg altid
har på, og forklarede ham om min Ugeskrift for Læger videnskab, hvis
næste artikel bliver om fordele ved bukseløshed for inkontinente der
afviser bleer. Han forklarede, at han talte med sine kommunalt ansatte
"kolleger" og de var enige om, at jeg gik nøgen - hvilket jeg måske i
varmt solskin og på ti meters afstand er blevet set i hedebølge i min
have. Visitator har også hoppet på løgnen om, at jeg udsætter gæster
for minutlang frontal nøgenhed, og hun insisterer, at man må diskutere
klienters særheder frit uden at det er tavshedspligt brud. Men det er
frynsegode at sladre om mig, der nok er interessant for DF-hadere - ,
men Intervare er et ikkekommunalt firma og har ikke den slags
personale hvor der er kattelem til tavshedspligtbrud. Kommunen havde
ansporet den privat ansatte chafør til chikanen med hans
arbejdsvægring, der blev kortvarig fordi jeg er ærlig og åben med alt
- modsat kommunen .
Der kan læses på internettet, at jeg i årene omkring 2007- 2009
udførte eksperimenter med at gøre lort lugtløs ved at iblande mel.
Disse har nu et år været afsluttet, for så vidt som at blandinger af
lort og mel i plastpose sættes udendørs, så få sekunder efter
lortning, at ingen lugt kan binde sig til tekstiler og gulve i mit
hjem. Praktiserende læge Jens Boesen mener ikke at lugtene kan bindes
til et hjem i årevis.
Da eksperimenterne var på sit højdepunkt havde jeg besøg af min
praktiserende læge, og da han hørte at professionelle sosuer ikke vil
betræde mit velfungerende hjem pga lugt, forargedes han meget, og
udbrød at de fleste hjem , som han kaldes ud til på Nørrebro lugter
værre. og at professionelle SKAL have robusthed til at tackle
åndsvage, der fedter sig totalt ind i tyndskid og andet der er langt
værre end en eneboers personlige parfume i et hjem hvor de skal være
få minutter, og ellers bør fyres. Min situation var jo problemfri,
insisterede han. At jeg ikke er visiteret til personlig pleje er sagen
helt uvedkommende.
Stop at lade personale gøre overdrivende sladderløgn til frynsegode -
folk kan ringe til mig hvis de hører sladder som de ser problem i,
hvis den er sand. Jeg har ingen hemmeligheder og selvom en
hjemmehjælper har frygtet for egen sundhed ved "at de små (banan)fluer
fra mit køkken ku sætte sig på hende og nå til hendes hjem", så har
hovedstaden ikke haft kolera siden 1853 og jeg har aldrig skabt risiko
for fx salmonella, for så skal frisk afføring l indtages med mad
eller drikke .
Eneste sygdomme jeg har haft i årtier er luftoverførte virus-sygdomme,
især da jeg i fire år arbejdede for Danida/FN i ulande. Min søn fik
også sådan en i Pakistan i år, da han udførte etnobotanisk forskning
for universitetet. Har I nogensinde hørt om en skitzofren, der har en
søn. der har godt job? Fini Schulsinger, psykiatrioverlæge og
professor, som jeg ofte diskuterede arv-miljø med da han levede, har
skrevet, at næsten ingen skitzofrene opnår varigt parforhold og børn
Da visitator senest besøgte mig var der i hjemmet en stærk lugt af
løg, som overdøvede al anden lugt, men alligevel udtalte hun, at der
var lugt af lort. Man sanser. hvad man vil sanse. og smittende
hallucinationer fra hende har fået en ven af mig som var til
ansættelsesinterview hos hende til også at lugte lort, selvom altså
løglugt dominerede. Den lejer som skal til ansættelsessinterview
5.1.11 tænkte slet ikke over lugt sidst hun var her i lang tid,
Hun er socialogistuderende og mere tolerant end kommunen. Men når
visitator ku skræmme hendes sambo, frygter jeg det racisme-agtige had
mod afvigelse og mangfoldighed hos kommunen igen vil gøre skade, så
hun ikke ansættes pr 6.1.11