Danskere skal reklamere for Israel.
Fra : Patruljen

Dato : 15-12-10 05:55

Fredag den 3. december 2010, 02:18

Israel vil hyre op mod 1000 danskere som meningsagenter. De skal
forbedre Israels anseelse herhjemme.

Særligt Israel-venlige danskere skal i den kommende tid rekrutteres
som meningsagenter for staten Israel.

Op mod 1000 såkaldte "allierede" skal proaktivt være med til at pleje
Israels politiske interesser gennem bl.a. positive budskaber i
medierne og via støttedemonstrationer, skriver Berlingske Tidende.

Det er den kontroversielle israelske udenrigsminister Avigdor
Lieberman, der har ønsket en PR-kampagne i udvalgte europæiske lande
for at forbedre Israels anseelse.

Ud over Danmark er det bl.a. Storbritannien, Italien, Frankrig,
Spanien, Tyskland, Holland og Norge, som i sidste uge modtog en fax,
der udstikker de basale retningslinjer i den nye kampagne.
http://www.berlingske.dk/danmark/danskere-skal-reklamere-israel

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 15-12-10 14:09

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Fredag den 3. december 2010, 02:18

>Israel vil hyre op mod 1000 danskere som meningsagenter. De skal
>forbedre Israels anseelse herhjemme.

Det lyder som en joke mildest talt.

Fra : DADK

Dato : 15-12-10 16:17

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Fredag den 3. december 2010, 02:18

> Det lyder som en joke mildest talt.

En udstrakt hånd fejes af bordet inden den overhovedet er givet?

Fra : DADK

Dato : 15-12-10 16:12

Patruljen wrote:
> [...]
> Spanien, Tyskland, Holland og Norge, som i sidste uge modtog en fax,
> der udstikker de basale retningslinjer i den nye kampagne.

Glimrende. Jeg håber jeg bliver valgt som kulturambassadør - ligesom de
her
http://www.vollsmose.dk/da-DK/Sitetools/Nyheder/Bibliotekets%20nye%20mentorer.aspx

Eller som en "rollemodel" for hvordan vi kan skabe venskab imellem
Israel og andre kulturer.

Fra : hanzen

Dato : 15-12-10 16:33

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller som en "rollemodel" for hvordan vi kan skabe venskab imellem Israel

"Brian" var åbenbart fraværende da der skulle fotograferes.
--

hilzen
hanzen