Hansi Hinterseer raser over danske radiost~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-10 19:32

HANSI HINTERSEER: en fejl at min musik ikke spilles i dansk radio.

Disse ord sklle vægte tungt, især efter at Danmark efterhånden har udviklet
sig til et slags tysk slager-lydland.
Han taler faktisk på den almindelige danskers vegne. De vil helt klart give
ham ret.
Tyskland er jo faktisk mere danskpræget end Danmark er, hvad angår musik

http://www.bt.dk/musik/en-fejl-i-ikke-spiller-min-musik

Hilsen Åge

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 14-12-10 20:14

Åge Halldorsson wrote:
> HANSI HINTERSEER: en fejl at min musik ikke spilles i dansk radio.

nej det er en fejl at sådan en totalt inkompetent opblæst ballon-nar
overhovedet får lov at åbne munden foran en mikrofon...
Tak til DR for at begrænse støjforureningen i de danske hjem!

/Rasmus

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-12-10 22:57

meddelelse news:4d07b818$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> HANSI HINTERSEER: en fejl at min musik ikke spilles i dansk radio.

Hansi gå hjem og tud i fred

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-10 23:06

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Hansi gå hjem og tud i fred

"Shaaaarooonn!! - They won't play my fucking music, and I'm the prince of
darkenss!"

Nej vel? Ozzy er en mand, og han tuder ikke som den tøs til Hanzi

Fra : Ralph

Dato : 14-12-10 23:27

meddelelse news:4d07b818$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Han taler faktisk på den almindelige danskers vegne. De vil helt klart
> give ham ret.

Såvidt jeg ved har han solgt 125K cd'er i DK, det er da fint for en
sub-kultur, men kan I 125K så ikke bare hygge jer med jeres CD, og lade os
andre i fred.

Der er s'gu da ikke een eneste af os andre gider ofre mere end 1 sekund på
en mand i panikalderen, der tilbedes af en masse kvinder i panikalderen.

Der spilles jo ikke engang hård rock i radioen (jo, 10 minutter til
TorsdagsTons på Formiddagen på P3, men ellers) mon ikke der er flere fans
end til Hansi Hentehaar.

--
Ralph